Hi iedereen:)
Ik zit met een probleem, naja, dat vind ik persoonlijk, haha. Sinds drie maanden vind ik een jongen leuk die, (toen we nog naar school mochten) tegenover onze vriendengroep zat tijdens lunchpauzes. Ik heb standaard bijles van iemand anders in zijn vriendengroep en heb drie weken geleden eindelijk de moed bij elkaar geraapt om zijn nummer te vragen via mijn tutor. Dat is gelukt, ik heb zelfs al met hem geappt. Ik wist al een aantal dingen van tevoren, omdat ik zat te polsen tijdens bijles soms, haha. Ik weet dat hij veel van muziek houd, hij speelt zelf piano en vind formule 1 en voetbal ook leuk (zou niet weten wat ik daarmee moet).
Voor wat ik weet is hij best wel verlegen in de communicatie, iets totaal anders weer voor mij, want ik ben zelf vrij extrovert. Alleen bij zijn vriendenkring is hij wat losser en praat hij veel.
Voordat ik zijn nummer kreeg heb ik samen met mijn tutor (hij wilde graag helpen) een manier bedacht waarop ik hem kon appen zonder dat dat raar was, hij kent mij namelijk (nog) niet. Uiteindelijk bedacht dat ik wat tips nodig had omdat ik binnenkort daadwerkelijk begin met pianoles en of hij wat kon uitleggen/vragen beantwoorden. Dus mijn tutor had hem geappt en ik kreeg zijn nummer. De eerste week twee keer geappt, vooral veel gevraagd over muziek enzovoort. Ik probeer hem elke week wel even iets te sturen omdat niks doen ook tot niks komt. Het probleem is dus dat ik geen domme vragen wil stellen (dan app ik hem liever überhaupt niet) en ik wel een beetje uit mijn lijstje muziekvragen ben. Nu we in quarantaine zitten kan ik hem ook niet op school zien helaas, dus is de app de enige optie. Heeft iemand tips of ideeën voor nieuwe topics waarover je kan vragen/praten?
Groetjes, B