Vraag

tips om vakantie ex te vergeten?

  • 1 July 2019
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik ben een meisje van 14, toen ik nog 13 was had ik op vakantie met een jonge van 15, kwa leef tijd niks aan de had. Maar de waren wel wat midere puntjes. 1 daarvan is dat hij me sjanteerde: hij zei tegen mij als ik niet aan je kont mag zitten dan is het uit. Dit is 3x in 4 dagen gebeurt. Hij was ook best vaak boos op mij. Maar ik kan hem niet vergeten. Ik heb ondertussen bijna 7 maanden met mijn vriendje. Maar ik heb hem sinds een week weer gedeblokt op insta. Maar hij wil mij terug. maar ik wil hem niet en het liefst wil ik hem ook vergeten maar ik weet niet hoe! Kan iemand me helpen??? Ps: we dmen elke dag op insta.

4 reacties

Hey,

Jullie kunnen toch vrienden blijven? Dan maak je dat duidelijk en dan kun je hem langzaam weer vergeten.
Als jij niets meer met hem te maken wil hebben kan je hem het beste negeren en blokkeren op instagram (en eventuele andere sociale media). Nu DM je nog steeds elke dag met hem, dit zal hem waarschijnlijk de hoop geven dat hij nog steeds een kans maakt. Wees gewoon duidelijk in wat je wil en doet, dit is voor die gozer waarschijnlijk ook het prettigst.
Zolang jij contact blijft houden met hem, blijft hij contact houden met jou, het is in dit geval dus aan jou om het contact te verbreken.
Het klinkt misschien niet heel aardig, maar zo is het wel gewoon.

Groet:
Tikotoko
exact net als Tikotoko zegt. Wil jij geen contact met hem? Blokkeer hem dan weer en stop met hem Dm'en.
Hey,

Zelf was ik vroeger ook verliefd en dat meisje wilde mij ook vergeten. Ik weet niet zo goed wat ik verkeerd deed, maar achteraf wel. Ze blockte me en dat maakte me verdrietig en ik wist niet wat ik fout deed.

Daarom vind ik het geen goed idee om te blocken, maar omdat hij je chanteerde kan je dat wel doen. Dat weet hij wel, denk ik. Je kunt ook zeggen dat je hem niet leuk vindt en dat duidelijk maken. Dan is hij niet verdrietig en heeft hij tenminste nog vrienden.

Groetjes,

Geen_Naam

Reageer