Tips om iemand mee uit te vragen

  • 16 February 2019
  • 5 reacties
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik sta op het punt om een meisje mee uit te vragen. Ze wou me wel beter leren kennen zei ze. Ik zou niet weten hoe ik het wil zeggen of wat je allemaal kan doen op zo'n eerste date. We spreken elkaar zeg maar nooit alleen via whatsapp en daar wil ik haar ook mee uitvragen. Puur omdat ik haar niet meer zie deze week. Hebben jullie tips? Alvast bedankt!!😁

5 reacties

Hoi

Je zou een meisje willen mee uitvragen. Dat ze zei dat ze je graag beter wilde leren kennen, doet me vermoeden dat ze enthousiast zal reageren.

Je zou haar een berichtje kunnen sturen als 'Hi, alles goed? Zin om eens wat te gaan drinken?' Wat gaan drinken of naar de bioscoop gaan, zijn vaak klassiekers bij een eerste afspraakje.

Groetjes
Kenshin
Hoi!

Bedankt voor je reactie! Maar ik heb nog 1 klein probleempje ik heb er al een tijdje niet meer gesproken en ben een beetje onzeker over het feit dat ze me niet meer ziet zitten na dat lange geen contact meer.

alvast bedankt!
Je zou kunnen proberen om het contact weer op te nemen, en even bij te praten. Na zo'n gesprekje zou je haar kunnen mee uitvragen.

Gr. Kenshin
Goed idee bedankt voor de tip!
Graag gedaan 🙂 Als je nog met vragen of bedenkingen zit, kan je die hier altijd kwijt.

Gr. Kenshin

Reageer