Vraag

Tips cadeau vriend

  • 17 July 2019
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriend wordt bijna 18 en ik wil hem een leuk cadeau geven. Heeft iemand tips? €40 is wel de maximale prijs die ik uit wil geven.

4 reacties

Wat voor type persoon is je vriend? Leest hij veel? Koop een boek. Schrijft hij veel? Koop een vulpen. Gamet hij veel? Koop een Steam Gift Card: https://www.primera.nl/valve-steam-cadeaukaart-20

Een horloge is een optie voor bijna iedereen.
Het is natuurlijk wel zo handig om te weten wat zijn hobby's of interesses zijn.
Misschien kun je wat kaartjes kopen of er een heel... leuke nacht van maken.

De keuze is reuze.
Het zou dus wel zo praktisch zijn om wat meer informatie te krijgen.

Zelf weet ik niet of een horloge nou het beste is voor een cadeau .
Zeker vanwege de prijzen én het aanbod lijkt het mij beter om zelf er een uit te zoeken, maar daar gaat het nu niet over.
hey

ik ken het probleem ik heb bij al me vrienden tot nu toe gezegd kom we gaan winkelen voor nieuwe spullen en dan gaan ze mee en dan zeggen ze meestal wel bij bepaalde dingen van ohhh dat wil ik hebben! maar het is te duur ik zou het niet mogen van me ouders

en dan ga ik later terug om het te kopen. dan weet je zeker dat ze het leuk vinden.

maar bij me beste vriend doe ik het anders want hij haat (ik ook) shoppen... ik ben toen met hem wat in de stad gaan drinken op mijn koste na dat hij 18 was waardoor hij lekker zijn eerste biertje kon drinken.

groetjes
bella
Hoi

Je zoekt een cadeautje voor je vriend, liefst onder de €40. Kan je je herinneren met welke cadeautjes je vriend in het verleden heel tevreden was? Waren dat materiële cadeautjes zoals een horloge, of was het eerder een ervaring, bijvoorbeeld een bon om samen kano te gaan varen?

Een gepersonaliseerd telefoonhoesje, een shirt met een quote van zijn idool of materiaal voor z'n hobby kunnen leuk zijn. Bij een voorwerp zal hij telkens aan je denken, wanneer hij het in zijn handen heeft.

Je zou er ook voor kunnen kiezen om hem als cadeau, wat tijd samen te bieden. Samen naar een avonturenpark bijvoorbeeld, of kamperen. Als je student bent is de kans groot dat je hier en daar korting krijgt.

Als jullie bijvoorbeeld zouden gaan kamperen samen, zou je hem een zaklamp kunnen geven, met daaraan een briefje met 'Die komt nog wel van pas.'

Groetjes
Kenshin

Reageer