Vraag

Tips?

  • 12 September 2019
  • 3 reacties
  • 80 Bekeken

Badge
Ik vind sinds paar dagen een jongen heel leuk uit andere klas. Ik zie hem bijna elke dag in de pauzes enz maar we kennen elkaar niet zo goed. Ik wil graag met hem een gesprekje beginnen maar ik durf het niet. Hebben jullie miss tips en ideeën hoe ik een gesprek kan beginnen? En wat het extra moeilijk maakt dat hij een Nederlander is en ik ben Syriër

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Misschien kan je hem dmmen als je je zijn insta hebt en dan niet meteen zeggen dat je hem leuk vind maar gewoon zeggen dat je hem bijvoordbeeld heel knap vind of dat hij je erg aardig lijkt. En dan een beetje met hem praten en hem ook vragen of jullie misschien samen in de pauze kunnen gaan zitten ofzo

hopelijk heb je hier iets aan!

xx
Badge
ik heb zijn insta niet en ik durf echt niet tegen hem te praten. En ik heb laatst gemerkt dat hij een meisje mogelijk leuk vindt. Laat toch maar hij zal me nooit leuk vinden
Je kan ook een praatje beginnen door hem bijvoorbeeld wat te vragen over school? Daaruit kan vaak een mooi gesprek vinden. En als je eerst niet alleen naar hem toe durft te lopen neem je een vriend of vriendin met je mee. Later als jullie een beetje contact hebben kun je bijvoorbeeld samen naar huis fietsen, steeds een klein stapje verder. Het is handig dat jullie elkaar eerst beter leren kennen, toch?

Reageer