Skip to main content
Vraag

TIPS?

• January 15, 2026
  • 11 reacties
  • 166 Bekeken

hey iedereen weer met mij! even een vraagje he, hebben jullie tips om het zoenen wat spannender te maken? en hebben jullie nog tips upherhoud? alvast bedankt;)

11 reacties

• January 26, 2026

hoezo lezen mensen dit wel maar reageren niet:(

• January 27, 2026

Heeyy, vind je het niet al spannend genoeg? Anders misschien met je tong maar ik weet niet of je bedoelt met je vriendin of gw met random meiden want ik weet niet of je vriendin ofz ook wilt dat het spannender is zeg maar, en ja ik denk dat je zoenen niet echt ‘spannender’ kan maken, maar misschien ligt dat aan mij! Succes iig!!

• January 31, 2026

hey ​@julia123  ik bedoel eerder zo van waar kan ik het beste mijn handen plaatsen op zon moment

• January 31, 2026

en ja ik graag met mijn vriendin:)

• January 31, 2026

oh oke ​@levi132 het verschilt een beetje per persoon wat ze fijn vind, maar als je het aan haar vraagt weet je het wel :-) maar je kan bijvoorbeeld (ik weet dat het niet de beste tips zijn) je handen in haar nek of om haar middel leggen, heb je al eerder gezoend of is het je eerste keer? En als zij het al eerder heeft gedaan heeft ze misschien ook nog wel tips voor jou, is helemaal niet raar om te vragen btw! succes!

• February 1, 2026

heyy ​@juul123  ja ik heb al een keer eerder gezoend met haar maar dat werd verpest toen een vriend van me spontaan de ruimte binnen liep en hij riep keihard LEVIIII DOE EENS NORMAAL:)))🤣 maar ik heb echt geen idee hoe tf ik dat ga vragen

• February 1, 2026

Oh ja hahaha ik snap je hoor ik heb eigk precies hetzelfde gehad op kamp, qua vragen, je kan bvb aan haar vragen wat ze fijn vind, is niet heel gek denk ik toch? Hoe bedoel je eigk vragen, want wat wil je vragen aan haar? Als ik dat weet kan ik je wat beter advies geven, success

ik93
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 1, 2026

Hoi Levi,

Als ik mensen tips geef op het gebied van zoenen, begin ik altijd met hetzelfde. 50% gaat om het zoenen zelf en 50% om wat je met je handen doet. Ik raad je sowieso aan om een van je handen achter degene met wie je zoent te doen en met de andere iets interessants. Bijvoorbeeld:

1. Met zijn of haar ketting spelen
  2. Hand door het haar
  3. Degene naar je toe trekken voorzichtig via de voorkant (expert move haha (denk ik?) werkt vaak goed)
  4. Iets anders, ligt aan wat de situatie is.

Je moet altijd goed kijken wat degene doet met wie je zoent, en elkaars grenzen aanvoelen. Dat merk je wel in het moment. Succes met zoenen!

• February 2, 2026

Oh ja hahaha ik snap je hoor ik heb eigk precies hetzelfde gehad op kamp, qua vragen, je kan bvb aan haar vragen wat ze fijn vind, is niet heel gek denk ik toch? Hoe bedoel je eigk vragen, want wat wil je vragen aan haar? Als ik dat weet kan ik je wat beter advies geven, success

ik persoonlijk vind dat echt zwaar ongemakkelijk😞

• February 2, 2026

Hoi Levi,

Als ik mensen tips geef op het gebied van zoenen, begin ik altijd met hetzelfde. 50% gaat om het zoenen zelf en 50% om wat je met je handen doet. Ik raad je sowieso aan om een van je handen achter degene met wie je zoent te doen en met de andere iets interessants. Bijvoorbeeld:

1. Met zijn of haar ketting spelen
  2. Hand door het haar
  3. Degene naar je toe trekken voorzichtig via de voorkant (expert move haha (denk ik?) werkt vaak goed)
  4. Iets anders, ligt aan wat de situatie is.

Je moet altijd goed kijken wat degene doet met wie je zoent, en elkaars grenzen aanvoelen. Dat merk je wel in het moment. Succes met zoenen!

hey ​@ik93  ja dit zijn tips waar ik wat mee moet doen🤗

• February 2, 2026

ik persoonlijk vind dat echt zwaar ongemakkelijk😞

Real, ik snap m wel maar de tips van ​@ik93 zijn heel goed!! Succes noggg