Ookal moet je 18 zijn en ben ik dat niet heb ik wel regelmatig op tinder gezeten.
Nu praat ik al 2 maanden met dit ene meisje en willen we in de vakantie gaan date.
Nu ben ik alleen erg bang dat ze erg anders is in het echt of dat juist ik anders ben dan ze had verwacht.
Iemand tips?
Bladzijde 1 / 1
Hoe hebben jullie tot dusver gecommuniceerd?
Misschien kun je haar bellen, als je dat nog niet eerder hebt gedaan.
Het kan dan zijn dat je wat meer over diens karakter dan leert.
Sowieso vrees ik dat je altijd een risico hebt, dat iemand net wat anders is in het echt, maar het is een risico dat je zult moeten nemen.
Gezien je minderjarig bent (en ik hoop dat die jongedame dat ook weet en is ) lijkt mij iets van videobellen al helemaal niet verkeerd, mocht je er zeker van willen zijn dat het is, wie ze beweert te zijn.
Misschien kun je haar bellen, als je dat nog niet eerder hebt gedaan.
Het kan dan zijn dat je wat meer over diens karakter dan leert.
Sowieso vrees ik dat je altijd een risico hebt, dat iemand net wat anders is in het echt, maar het is een risico dat je zult moeten nemen.
Gezien je minderjarig bent (en ik hoop dat die jongedame dat ook weet en is ) lijkt mij iets van videobellen al helemaal niet verkeerd, mocht je er zeker van willen zijn dat het is, wie ze beweert te zijn.
Hoi,
Misschien moeten jullie beginnen met snappen en facetimen.
Zo kom je er ook achter dat ze echt bestaat :)
Succes !
Misschien moeten jullie beginnen met snappen en facetimen.
Zo kom je er ook achter dat ze echt bestaat :)
Succes !
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.