Tinder

  • 5 April 2018
  • 3 reacties
  • 196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heey,
Misschien een beetje apart verhaal, maar ik en een neef van mij hadden random een Tinder account aangemaakt voor de lol you know.
Ik had 11 matches en nu he Ik er 3 omdat ik er veel heb opgeheft. Paar dagen later kwam ik een jongen tegen hij was echt super aardig en hij vind mij duidelijk leuk;hij mist mij en vind mij knap etc... alleen hij is 19 en ik 15 en hij woont in Zwolle en ik in Eindhoven conclusie we gaan elkaar nooit kunnen zien, hij heeft ook nog een vriendin maar daarmee gaat het binnekort mee uit de relatie is soms gefrustreerd enz. Maar nog een probleem hij denkt dat ik 19 ben
Help wat moet ik doen?

3 reacties

Ik zou hem eerst de waarheid vertellen over je leeftijd, want dat is toch wel belangrijk. En stel dat het toch iets wordt dan komt hij er pas achter als die al echt voor jou gaat. Als je het hem ervoor nog verteld kan hij zelf beslissen of hij het een te groot verschil vindt of niet. En als je al helemaal zeker er van bent dat het nergens tot gaat leiden omdat de afstand te groot is dan vertel je het hem eerlijk en verspil je je eigen en zijn tijd niet.
Wees eerst eerlijk en dan kan hij daarna beslissen of hij dat een probleem vindt
"Help wat moet ik doen?"
Het lijkt mij verstandig om het account te verwijderen, om deze situaties in de toekomst te voorkomen.

"Maar nog een probleem hij denkt dat ik 19 ben "
Dat is niet zo leuk voor hem, noch is het handig van jou.
Hij ziet namelijk iemand anders dan jou, een ander persoon die jij hebt gemaakt.

"hij mist mij"
Nouja, je kunt niet missen wat je nooit hebt gehad, dus dat is merkwaardig.

Reageer