Beantwoord

Tijd voor seks??

  • 13 March 2019
  • 2 reacties
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben feline(13) en ik heb nu bijna 4 jaar met mijn vriendje(14) wij hebben best wel een knipper relatie want het is vaak aan en uit gegaan Maarn laatste tijd begint het serieus te worden en ik zit er over na te denken/aandrang om seks te hebben ik weet dat ik daar best jong voor ben! En als ik dit doe heb ik wanschijnlijk(ik weet natuurlijk niet of mijn broer het heeft gedaan of niet) eerder seks gehad dan mijn broer(18) en mijn zus(15) en dan voel ik me vies omdat ik het dan eerder heb gedaan dan hun ook heb ik het gevoel dat mijn vriendje het niet wil doen (ook dit weet ik niet want ik heb het niet aan hem voorgesteld) en ik vroeg me af of iemand wat advies heeft en of het raar is dat ik dit wil en/of hier naar vraag. Dit is een sirieuze vraag
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 March 2019, 18:29

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi

Sommigen zijn eerder klaar voor seks dan anderen. Het is niet ongebruikelijk om na een tijd in een relatie aan seks met je partner te denken.

Het is goed om dit soort dingen met je partner te bespreken. In een relatie zou dat moeten kunnen. In zo'n gesprek kunnen zowel je partner als jij uiten waar jullie wel en niet klaar voor zijn. Als jullie besluiten om intiemer te worden, is het verstandig om na te denken over welke bescherming jullie zullen gebruiken.

Je hoeft je helemaal niet 'vies' te voelen als je eerder seks hebt dan je broer of zus. Wie weet zijn zij er nog niet aan toe, hebben ze de juiste partner nog niet ontmoet, of hebben ze toch al seks gehad zonder jouw medeweten.

Groetjes
Kenshin
Bedankt voor je advies ik zal het zeker doen

Reageer