Vraag

Telefoonnummer onbekende jongen krijgen

  • 4 December 2018
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi,

Ik zit nu al een half jaartje steeds met een jongen in dezelfde trein, we gaan ook naar dezelfde school. Nu zit ik niet in dezelfde klassen als hij en heb ik geen contact met hem, ik zou dat wel graag willen. ook hebben we vaak oogcontact met elkaar en heb ik meerdere keren zn vrienden en hij over me horen praten op de manier van ‘ga bij dr zitten’, nu zeg ik niet dat hij een relatie wilt maar de interesse is er denk ik wel. Nu gaat een vriendin van mij om met de vriend van hem, en ze appen ook regelmatig. nu dacht ik zovan: misschien kan ik via haar zijn nummer krijgen. Want ik ben heel ongemakkelijk in het openbaar en ben daar veelste bang voor, ik ben al helemaal bang dat ik het zal verpesten of dat het gesprek ongemakkelijk wordt, dus online zal veel makkelijker gaan. Nu was ik aan het grappen tegen die vriendin zovan vraag zijn nummer voor mij, en zij is in staat om dat voor mij te doen alleen hoe moet zij dat dan aanpakken, en is dit wel een ‘goed plan’?

2 reacties

Een vriendin van je gaat met hem om, is het dan niet een optie dat wanneer zij met hem staat te praten, jij je gaat mengen in het gesprek. Als het gesprek eenmaal bezig is en het loopt lekker, kun je in het vervolg zelf naar hem toe.
Als hij echt geïnteresseerd in je is zoals jij denkt dan zou ik het in real vragen, zo snel verpest je het ook weer niet lijkt mij..
En misschien vraagt hij binnenkort jou nummer wel gewoon;)
Het is natuurlijk je eigen keuze maar ik denk dat in het echt beter werkt dan via chat of via je vriendin dan

Reageer