Vraag

Tegenstrijdig gevoel

  • 4 November 2019
  • 7 reacties
  • 94 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi.Ik heb een pleegbroer die binnenkort uit huis gaat omdat zijn vader in nederland komt.

en hij nam een meisje mee van zijn school naar ons huis ze vertelde ons dingen zoals broertjes zusje etc.

ze zei dat haar stiefzusje had gehoord van een meisje uit mn klas dat ze verliefd op me is maar ik niet op haar,dit vind ik best wel vervelend ,maar

ik vind het ook wel fijn dat er iemand verliefd op me is. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee aan moet kan iemand me helpen


7 reacties

Hoi koen!

 

hihi ik snap je totaal! Laat ik even met de deur in huis valllen.. Als jij haar niet leuk vind.. Hoef je niet met haar te nemen.

Sterker nog dat moet je juist helemaal NIET doen

want als je met haar neemt en het verkeerd uitpakt, hoe wil je haar dan vertellen dat je haar niet echt leuk vind?

Ik zou er goed over nadenken, als je haar echt niet leuk vind moet je het niet doen.Je moet ook zeker niet met iemand hebben als je alleen maar verkering wilt hebben.Het is pas leuk als je ECHT verliefd bent. 


En wens je pleegbroer  veel sterkte!!

Hij gaat door een moeilijke periode heen, maar echt leuk dat hij zijn vader kan zien 🤩

OEWF IK WORD ECHT HELEMAAL HAPPY ALS IK DIT HOOR HAHA

 

Anyway ik hoop dat je hier wat aan hebt, als je dat niet hebt vertel wat je niet duidelijk vond aan mijn advies ik wil je namelijk graag helpen!!

 

Succes he xx

 Groetjes,

Joumana
 

 

 

 

@AppelFlapOOr heel erg bedankt

Is niks,

beetje geholpen?

@AppelFlapOOr ja heel erg

aww

als er wat is kun je altijd komen naar mij he?

xx

rare meisje 

@AppelFlapOOr  kan je miss me ander topics lezen xo

Yeah alright!
Sorry dat ik nu pas reageer, ik was in slaap gevallen en heb zo een toets🙄

Maarik zal het nu lezen!

Reageer