Vraag

Te snel tongzoenen?

  • 24 May 2019
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een vraag.
Ik ben een jongen van 16 en heb sinds 11 dagen een vriendin die ook 16 is. We zien elkaar nu bijna elke dag en zijn heel verliefd. Maar zij is mijn eerste echte vrienden en ik haar eerste echte vriend. We kussen wel al vanaf het begin al wel op de mond maar gewoon zonder tong. Ik zou haar wel heel graag willen tongen maar we hebben het bijde nooit gedaan nu is mijn vraag of ik dat nu al kan doen of dat het beter is om nog even te wachten.
En ik weet sowieso niet hoe het moet dus als er nog tips zijn hoor ik ze graag.

Alvast super bedankt

3 reacties

Hey,

Ik heb zelf geen ervaring met tongen. Wat je zou kunnen doen is vragen aan je vriendin of ze het een keer wil proberen. Als zij het goed vindt kun je het misschien gaan proberen. Als zij liever even wil wachten dan doe je dat. Zo doe je niks tegen de wil in van je vriendin.
Als je dat geen goed idee lijkt, zoek dan een goed moment en probeer te beginnen en stop even kort om te vragen of ze het goed vindt wat je doet.
Ik kan je niet vertellen hoe het moet. Maar als het voor jullie beide de eerste keer wordt, dan is het voor jullie beiden een beetje uitzoeken hoe het moet. De eerste keer gaat nooit perfect. Maar doe vooral wat goed voelt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Groetjes Kaatje
Super Bedankt voor je reactie ik ga het proberen👍👊
Graag gedaan 🙂

Reageer