Te lang single

  • 24 February 2019
  • 4 reacties
  • 127 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal, ik ben Jeremy.
Ik heb een probleem, namelijk dat ik te lang single ben.
Dit maakt me wanhopig want ik ben al 15 jaar en ik weet dat dit een beetje overdreven klinkt maar ik heb alles al geprobeerd.
  • Ik heb al op social media gekeken
  • ik ben naar cafee's in de buurt gegaan
Maar niks blijkt te helpen en ik weet wat jullie nu gaan zeggen in de reacties "Je moet wachten je kan dingen niet forceren de ware komt wel".
Maar dat is niet wat ik op dit moment nodig heb.
Ik zie het al helemaal voor me daarom wil ik niet langer meer single zijn.
Het liefste zou ik mijn persoonlijke gegevens in dit topic plaatsen maar dat is verboden.
Ik heb dringend hulp nodig.

Met vriendelijke groet,
JeremyPrive

4 reacties

Hoi Jeremy

Wil je gewoon graag een relatie starten of heb je ook iemand op het oog? Ik zou niet met iemand gaan alleen om het feit dat je te lang single bent, maar als je al een tijdje een goede klik met een persoon hebt kan je kijken of je misschien meer dan vrienden wilt worden met die persoon. Misschien kan je eens om je heen kijken of er bepaalde mensen zijn waarmee je fijn contact hebt en waarmee je dus misschien wel een relatie zou willen.
Als dat zo zou zijn kan je proberen meer op te gaan vallen en misschien meer laten merken dat je wel zin hebt om meer te doen met die persoon!

groetjes en succes!
Hey Jeremey, ik snap je situatie wel hoor, ik ben 16 jaar en heb nog nooit een echte serieuze relatie gehad. Ik probeer mij nu zoveel mogelijk met andere dingen bezig te houden en er niet te veel mee bezig te zijn. Soms lukt dit soms niet maar dat hoort er nou eenmaal bij.
Je zou meer met meiden (of jongens) kunnen gaan praten, als je dit vaak genoeg doet krijg je misschien meer vriendschappelijke relaties en wie weet zit er nog wat meer tussen...
Ook zou je dating apps kunnen gebruiken, op deze site kan je een paar voorbeelden vinden, er zitten er een paar tussen waar je onder de 18 jaar een account kan aanmaken. Ik weet niet welke veel gebruikt worden in Nederland (het is een Engelse site).

In elk geval wens ik je heel veel succes!
Hoi Jeremy!
Ik ben zelf 18 jaar oud, en heb nog nooit een relatie gehad. Ik heb daar een hele tijd mee gezeten omdat ik graag een vriend wilde hebben (ik ben een meisje).
Ik snap je dus helemaal. Ik zou je er niet te druk over maken hoor. Ik weet dat het stom klinkt maar je vind echt de ware wel. Dat kan morgen gebeuren, over een maand of over een jaar. Je bent nog jong en ik zou je er niet druk over maken!

Blijf doen wat je doet, maak contact met anderen en kijk om je heen.
Wat ik niet zou doen is op datingsites gaan. Ik heb dat zelf ook gedaan en heb daar slechte ervaringen mee gehad. Mensen zijn anders achter een scherm.

Ik hoop echt voor je dat je de ware tegenkomt!

Groetjes van deze redhead
Hey Jeremy. Ik begrijp precies wat je bedoeld. Alleen moet ik helaas toch zeggen dat het lastig is om echt exact te weten wanneer je de ware vind. Een vriend van mij is 21 en die heeft pas sinds gisteren zijn eerste relatie. Terwijl iemand anders die ik ken al zijn eerste op zn 14e had. Dus je weet het maar nooit! Het kan morgen zijn, volgende week of pas later. Ik hoop dat je snel de ware zult vinden.

Reageer