Skip to main content

te grote age gap?

• June 7, 2026
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hay iedereen! 

Ik heb laatst een jongen op ome.tv ontmoet, hij is heel lief en grappig, alleen hij is zo veel ouder dan mij, we appen nu al een maand, maar ik ben te jong voor hem, ikzelf ben 13 en hij is 18, maar ik heb gezegt dat ik 16 ben! Nu weet ik niet heel goed wat ik moet doen. We gaan elkaar binnenkort waarschijnlijk ook ontmoeten! Wens me veel succes! 

Liefs van. Demeid

2 reacties

Forum|alt.badge.img+2

heyyy, ik ben zelf een meisje van 14 en ik heb 1x eerder een ervaring gehad met een grote age gap toen ik 13 was en hij was 17.

in t begin was t heel leuk en we appte veel maar uiteindelijk is het wel echt een verschil kwa leeftijd en je bent op 13 en 18 gwn op een heel ander punt in je leven. en 5 jaar verschil is wel echt veel. je  moet doen wat je zelf voelt dat goed is mr ik zou het niet aanraden. ook omdat het gwn makkelijker is dat je iets gaat doen dat je niet wil al helemaal omdat hij niet je echte leeftijd weet. dus ik zou als ik jou was t niet doen maar als je het toch wil doe dan alsjeblieft voorzichtig en doe geen dingen die je niet wil doen.

liefs Ikvoerlievermijnnaamnietin💕

Quokka
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • June 17, 2026

Hoi hoi,

Oh nee, niet OmeTV. Als je hem echt wilt ontmoeten, laat mensen weten waar je bent. Ik smeek je om voorzichtig te zijn met mensen op die sites, vooral mannen. Ik schaam me soms echt voor mijn geslachtsgenoten.