Vraag

Struggling

  • 17 October 2018
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké hier het ding een meisje vind me leuk maar ik weet niet of ik haar leuk vind maar ik wil ook niet dat ze denkt dat ik haar niet leuk vind

help me alsjeblieft

4 reacties

je moet zeker met dat meisje gaan praten want dan kom je erachter hoe ze is. Je moet dat natuurlijk wel durven en anders moet je gewoon met haar snappen of appen en hoe meer je dat dost, hoe sneller je t weet
Hey,

Hoe weet je precies dat ze je leuk vind?
Je kan bij jezelf nagaan of je vaak aan haar denkt, een beetje zenuwachtig bij haar bent.

Als je het moeilijk vind om contact face to face te hebben, kun je altijd haar bijvoorbeeld een appje sturen!
Hey!

Ik had dit ook een aantal maanden terug. Zei had via whatsapp gezegd dat ze me leuk vond en vroeg wat ik van haar vond. Ik wist echt niet of ik haar leuk vond of niet, want ik was/ben nog nooit verliefd geweest. Ik heb haar toen afgewezen. Omdat ik me zo schuldig voelde ofzo, heb ik haar 2 dagen later gevraagd. We hadden toen alleen maar een paar keer geappt en verder zagen we elkaar alleen maar bij toneel. Ik wou het na 2 maanden uitmaken, maar ik wou dit wel face to face doen. Maar toen kwam zij met dr "ik maak het uit sorry ik hoop dat we nog wel vrienden kunnen blijven". Sad. Niet eens hoofdletters of leestekens.

Nu heeft ze me een paar weken terug getagd in een insta post (niet van haar) waar in stond "Het is pijnlijk om te zien dat ik nog steeds van je hou, terwijl de liefde tussen ons verdwenen is."

Toen ik vroeg wat ze daarmee bedoelde ging ze helemaal vaag doen enzo en zeggen dat ze in een "raren" (ze is nogal analfabeet) bui was. Toen ging mijn beste vriendin zich er mee bemoeien en nu hebben die 2 fittie :)


Wat ik wil zeggen is dat je NOOIT met iemand moet nemen als je niet eens zeker weet of je diegene leuk vindt.
probeer eens met haar te praten tijdens lunch of zo. Dan kom je er wel achter. Als je haar niet leuk vind moet je dat dan gewoon zeggen, de waarheid kan soms hard zijn.

Reageer