Vraag

Straight of bi

  • 3 August 2018
  • 2 reacties
  • 226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen van 14 jaar en ben op het moment verliefd op een meisje, maar ergens heb ik het gevoel dat ik misschien bi ben ik weet niet waarom. Ik vind sowieso meisjes leuk en heb altijd meisjes leuk gevonden. Maar afentoe kan ik jongens ook gewoon knap vinden en als ik denk aan kan ik een stijve krijgen van een jongen en ga uittesten gebeurt dat wel. Daarnaast wil ik eigenlijk gewoon 'meiden zoenen en schuren etc klinkt onrespectvol maar dat' en kan ik me niet voorstellen om te zoenen met een jongen of een piemel in mijn kont te krijgen. Maar toch denk ik ergens dat ik op jongens val en ik zit hier vaak mee in mijn hoofd kan iemand me asjeblieft helpen. Alvast bedankt

2 reacties

1) maak je er geen zorgen over. Hetero, Bi & Gay zijn maar labels. Het maakt niet uit wat je bent. Laat gwn gebeuren wat gebeurt. Het maakt niet uit wie of wat je leuk vind/gaat vinden
Chill.
Stop maar met lezen












2) als je dit leest heb je niet geluisterd, maar wel je antwoord.
Zolang je nog niet verliefd bent geworden op een jongen of een relatie hebt gehad met een jongen
ben je gewoon hetero.
Dat je andere jongens knap vindt of weleens een stijve van ze krijgt is heel normaal en betekent niks
Zit er nu een stuk relaxeder bij door. Heel erg bedankt !!

Reageer