Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Stapelverliefd op Jur terwijl ik verkering heb met Luca. Ik wil ze het liefst allebei, maar hoe dan?

Toon eerste bericht

133 reacties

Reputatie 2
Badge +3
Nadat ik de laatste reacties heb gelezen snap ik er oprecht niks meer van...
Hey M en Ms

Wat een ontroerende video. Ook een mooie beschrijving die je erbij hebt gegeven. Bedankt daarvoor, want de beschrijving maakt vele dingen duidelijk die ik niet begreep in de video (vaak te wijten aan mijn gebrekkige kennis van het Noors).

Ik zal je kerstboodschap onthouden, en in de toekomst mijn best doen om liefde toe te laten en te uiten. Laat ik alvast beginnen met mijn liefde (vriendschappelijk) voor jou en andere forumleden te uiten. Je kan je niet voorstellen hoe blij ik ben om weer van je te horen.

Groetjes
Kenshin
Badge
hey m&m

ik ben afgelopen zomer voor het eerst verdwaald geraakt op jou forums...

ik heb echt genoten van het lezen over Luca en daarna Jur
op de een of andere manier ben/waar ik toch erg geïnteresseerd in jongens van mij. Leeftijd die seks met elkaar hebben

Toen heb ik een tijdje niets van je gehoord behalve iets over een ziekenhuis en ik vreesde dat je er niet meer was of dat je was gestopt met het forum.

Heel erg blij dat je Weer terug bent en ik ga snel door naar je forum waarin je de laatste paar maanden uit legt

enorm veel respect voor hoe jii dingen bekijkt en benaderd. En heel veel sterkte/plezier/geluk toegewenst!

Wiks
Badge
Ik kan de updat nergens vinden
is die er al wel? Of kijk ik gewoon verkeerd

nogmaals groeten wiks
Reputatie 2
Badge +3
Heey M en Ms,

Ik ben waarschijnlijk weer erg laat met reageren, maar oké.

Ik vond het filmpje erg mooi, en het geeft wel een beeld over jouw relaties, als ik dat zo goed zeg. Je beschrijving maakte het ook wel wat makkelijker. Ik heb eerst je beschrijving gelezen en toen de video bekeken.

Ik hoop dat het allemaal uiteindelijk wel goed is gekomen. Tenminste in de video was het een goed einde.

Doe alles maar lekker op je eigen tempo, en post je update pas als je er zelf goed bij voelt. Je hebt vast en zeker wel gezien dat we aan je blijven denken hoelang dat dan ook mag duren!

^
Future
Badge +3
HEY!!! M&Ms

im back again... well eff voor mijn overzicht. jij en je twin delen luca toch? (ok Luca is geen voorwerp maar ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel)
zo ja,,,
als je dan met Jur eventueel zou krijgen raak je Luca niet kwijt. toch? en verder als je Jur aardig ving (meer waarschijnlijk maar ja) dan zou ik aller eerst beginnen met een vriendschap... hoe moeilijk het ook kan wezen om je ''ik vind je leuk voor relatie'' gevoelens om te zetten naar ''ik vind je leuk als vriend'' gevoelens. (mijn beste vriend, daar had ik mijn eerste crush op) probeer het en kijk zou ik zeggen.
zo nee...
dan word het een stuk lastiger. probeer een evenwicht op te stellen. kijk wie je leuker vind. desnoods schrijf je op hoe vaak je aan Luca denkt en hoe vaak je aan Jur denkt. je bent creatief dat heb ik in ieder geval geleerd aan de hand van de steun die je mij hebt gegeven.

ik wens je heel veel sterkte toe met dit verschrikkelijke dilema

dikke knuffels

Jonathan
Badge +3
en na het posten van mn reactie kom ik er achter dat ik verdikkeme 6 maanden te laat kom met advies... shit happens laten we maar zeggen.

ik ga vanavond de hele nacht moeten opbreken om bij te lezen denk ik...

hoop dat het goed is gekomen (daar kom ik zo achter.... 🙂

knuffels van Jonathan
Badge
Hey daar ben ik weer na een lange tijd!

Ik heb zojuist dit hele topic weer doorgelezen waarschijnlijk al mijn 4e x ofzo. Ik blijf het nogsteeds mooi klein beetje cringe en heel cute vinden. Top om te horen dat alles goed gaat met jullie 4tjes. Ik heb alweer vakantie dus ik kan lekker ff op het forum kijken houd me up to date aangezien ik een hele week niks te doen heb.

~Chocolate Milk

Reageer