Skip to main content

stapelgek op haar

• January 29, 2026
  • 1 reactie
  • 59 Bekeken

Hi allemaal, ik doe dit normaal echt nooit, maar ik ben echt ten einde raad. 

dit is de situatie: Ik en tess(niet haar echte naam) spreken elkaar al iets van 2-3 jaar. we zitten op verschillende scholen, maar ondanks dat chatten we veel en spreken we 1-2 keer per week samen af.

dit klinkt heel leuk, maar vaak zijn er stiltes die wel 15+ minuten kunnen zijn en dat is echt enorm vervelend. Zoals jullie al in de titel hebben gelezen ben ik dus echt stapelgek op haar en ik kan haar niet uit mijn gedachten zetten. ik wil haar heel graag verkering vragen, maar ik durf het niet omdat ze geen oogcontact opzoekt, net met haar haar speelt, niet dichtbij komt enz (the usual stuff) ook ben ik goed bevriend met haar vriendinnen dus ben ik bang dat als ik afgewezen word dat ik haar EN goede vrienden verlies. er wordt over nare dingen over mij op school geroddeld en dat heeft zij (ondanks dat ze op een andere school zit) gehoord. nu appt ze wel veel met dingen zoals ¨daankkkjeeeewellll¨ of ¨geeeeenn probleeemmmm¨ en meer van dit soort ¨hints¨ geeft ze ook soms (niet alleen in van dat soort berichtjes maar ook bijv. een klein sleutelhangertje kopen ofz.) maar ik zit hierdoor dus in een knoop omdat ze mij veel gemixedte gevoelens geeft.

kan iemand (of meerdere mensen) mij hier alsjeblieft advies bij geven? bedankt voor het lezen (:

hakari out ✌️

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 2, 2026

heyyy, ik ben een meisje van 15 en denk eerlijk gezegd dat ze met haar gevoelens in de knoop zit en misschien ook gevoelens heeft voor iemand anders. ik heb dit zelf een tijdje gehad en dat is echt lastig. het kan natuurlijk ook dat zij simpelweg te bang is om ook maar de kleinste hint te geven (ook herkenbaar) kleine tip, je zou wat duidelijke hints kunnen geven of haar een keer op date vragen, gewoon om te kijken hoe dat gaat. en ga dan niet naar de film, maar ga ergens heen waar je iets kunt doen zodat er niet steeds ongemakkelijke stiltes vallen maar gewoon met elkaar kunt lachen. (trampolinepark, een workshop, klimpark)

groetjes, Kaas

ps keep me updatedd