Vraag

Stapel verliefd, maaris zij dat ook?

  • 28 September 2019
  • 2 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi hoi,

Ik(j17) heb een paar maanden geleden ook al een bericht geschreven dat ik een hele goede vriendin(17) van me echt heel erg leuk vind. Ik ben toen naar haar toe gegaan en heb haar verteld hoe ik me voel, zij zei dat zij dat niet voelde. Okey, prima, gaan we gewoon door met ons leven.

Maar de gevoelens zijn terug en ze zijn erger dan ooit. Vandaag zat ik op de bank bij ons op de club en zij kwam opeens tegen me aanliggen. Ik voelde me gelijk gelukkig en relaxed voelen, en ik denk dat zij het ook prima vond, aangezien ze zo een uur bleef liggen.
Later lag zij op diezelfde bank en zag dat ik aan het indutten was. Toen zij ze dat ik wel tegen haar aan kon liggen, ze had het toch koud.

Vorige week hadden we nog zo'n moment. We zaten met een paar vrienden op een festival en waren gewoon aan het dansen. Opeens komt ze tegen me aanstaan. Ik leg mijn arm om haar heen en we hebben zo een kwartier gedanst terwijl zij met haar hoofd of naar mij keek of op mijn borst lag. Ik heb echt lopen twijfelen of ik haar moest zoenen, aangezien ik eerder als eens die fout heb gemaakt en niet zeker wist of dit het goede moment was. Was dit een goed moment?

En wat denken jullie. Zijn de gevoelens dit keer wel wederzijds? Hoe moet ik dit aanpakken?

Alvast bedankt.

2 reacties

Hmm lastige. Of het is een flinke friendzone. Of ze voelt iets voor je en wilt hints geven.
Meestal durft een persoon niet te zeggen van ik zie je graag maar soms geven ze wel tips die niet direkt opgemerkt worden

Reageer