Vraag

Stalker

  • 22 December 2018
  • 7 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Laatst vertelde ik jullie over een leuke jongen in de discotheek alleen heb ik nu zijn insta
enzo en ik weet dat we op dezelfde school maar ik vroeg dus zijn klasnaam en hij zei toen :noemde hij mij stalker...
Hij vertelt het tegen zijn vrienden en die feliciteren hem via instagram en hij zegt dan Thx bro
Maar weten jullie wat dit moet betekenen?Hij kijkt mij best vaak aan enzo

7 reacties

Hoi

Je hebt een jongen ontmoet in de discotheek. Van wat je vertelt, lijkt hij je wel leuk te vinden. Dat hij je stalker noemde, lijkt me eerder als grap bedoeld. Ik vermoed dat hij het wel leuk vindt dat jij interesse in hem toont. Jullie zouden eens kunnen afspreken.

Groetjes
Kenshin
Hoi,

Iemand die je hebt ontmoet, noemt je nu een stalker, omdat je zijn klassennaam vroeg. Ik denk net als Kenshin dat dit voor de grap bedoeld was en dat hij je dus niet écht een stalker vindt. Zeker weten kan ik dat natuurlijk niet, dus ik denk dat je hem dat het beste kan vragen. Misschien is het beter om dat in real life te doen, even met z'n tweeën, zodat jullie elkaar niet verkeerd kunnen begrijpen en zijn vrienden zich er ook niet mee kunnen bemoeien. Als hij verder vervelend blijft doen, kun je hem natuurlijk altijd nog blokkeren.

Gr. Pin
Ja ik denk dat hij van mijn aandacht genoot ofso....
Maar nu heb ik nog iets...Als ik in de discotheek ben gaat hij expres voor mijn voeten dansen en achter me staan zou dit een signaal kunnen zijn?
ps bedankt voor de reacties 🙂
Hoi,

Ik weet niet wat voor een signaal dat dan zou zijn?

Ik kan me wel voorstellen dat je dit irritant vindt. Hij lijkt me in dit geval eerder een stalker... Ik zou hem hierop aanspreken en vragen of hij ermee wil stoppen.

Of, als je wel graag meer van hem wil, dan zou ik een gesprek met hem aangaan om te vragen hoe het nu precies zit bij hem.

Gr. Pin
Ik bedoel een signaal dat hij mij leuk vindt...
Ik vindt hem namelijk wel super leuk ahahaha dus ik vind het ook niet echt irritant dat hij het doet maar hij probeert ook best vaak de aandacht te krijgen naar mijn idee (maar dat kan ik mij ook verbeelden omdat ik hem zo leuk vind)
Hoi,

Nou ja, het lijkt me niet dat je bij iemand rond blijft hangen als je diegene vervelend vindt. Dus ja, wellicht vindt hij je wel leuk :)

Gr. Pin

Reageer