Stalkende ex maakt relatie onmogelijk

  • 6 October 2021
  • 0 reacties
  • 44 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

 

Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb vet goed contact met een jongen. We snappen en appen heel veel. We hebben zelfs ook al een aantal keren afgesproken. Dit was telkens echt heel erg gezellig. Nu heeft hij aangegeven dat hij nog niet klaar is voor een relatie vanwege zijn ex.  Nu is het dus zo dat zijn ex hem stalkt en bedreigd. Hij geeft wel aan dat hij wel super graag een relatie zou willen hebben, maar heel erg bang is dat dit tussen ons in gaat staan. Hij is drie jaar ouder dan mij en hij weet dat dit mijn eerste relatie is. Nu heeft zijn ex ons een keer met z'n 2en gezien en begint ze mij nu ook bij de bedreiging naar hem toe te halen. Het loopt nu zelfs op tot dood bedreigingen. Hij voelt zich enorm kut en schuldig naar mij toe dat ik er nu bij betrokken raak. Ik heb ook bij hem aangegeven dat ik het begrijp en hem alle tijd wil geven het te verwerken en dat dit niet zijn schuld is. We hebben al een keer aangifte gedaan tegen die ex, maar daar is niks mee gedaan en ze blijft ook door gaan. Wat moet ik/wij nu doen? 


0 reacties

Geen reactie

Reageer