spijt van een afwijzing

  • 26 February 2019
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben een meisje van 16 jaar. een half jaar geleden heb ik een erg leuke jongen ontmoet. We hebben een paar keer afgesproken en het klikte allemaal heel erg goed tussen ons. Tot op een dag dat hij bij mij thuis was en ik tegen hem vertelde dat ik geen gevoelens voor hem had. Daarna hebben we zelden contact gehad. Ik heb daar best spijt van, want diep van binnen zaten er weldegelijk gevoelens.

Tot een paar dagen geleden. Ik heb de eerste stap gezet en weer contact met hem opgenomen. Nu zijn we weer helemaal erg gezellig en leuk met elkaar aan het praten, maar ik durf niet te vragen om wat te doen, want ik ben bang dat zijn gevoelens voor mij nu over zijn. ookal zijn we nu 24/7 aan het praten met elkaar.

What do I need to do?

1 reactie

Hoi

Aangezien jullie het gezellig lijken te hebben, lijkt het me goed om je moed te verzamelen, en eens af te spreken. Jullie kunnen samen wat tijd doorbrengen, bijvoorbeeld naar de bioscoop. Dit kunnen jullie als vrienden doen, zodat jullie de kans krijgen om bij te praten.

Als het vlot loopt tussen jullie, kan je hem vertellen over je gevoelens. Het is heel normaal dat gevoelens nu en dan verwarrend zijn, wat er misschien voor zorgde dat je een tijd geleden zei dat je geen gevoelens voor die jongen had.

Hoe het staat met zijn gevoelens, zal je slechts te weten komen als jullie hierover praten. Als jullie een goede band hebben en gezellige gesprekken kunnen hebben, lijkt het me verstandig om hier vroeg of laat eens over te beginnen.

Groetjes
Kenshin

Reageer