Vraag

spijt

  • 19 November 2022
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi, 


ik heb vorig jaar een hele slechte relatie gehad. Ik ben heel erg slecht behandeld. Uitgescholden, bedreigd, geslagen, seksueel mishandeld. Deze jongen had namelijk echt problemen, kon niet op een ‘normale’ school zitten, had altijd woedeaanvallen. Het lag niet aan mij . Hij was ook super snel jaloers en hij verbood mij erg veel. 
 

nu zijn we denk ik 10 maanden verder na de break-up. Ik heb 5 maanden geleden een hele leuke jongen ontmoet. Hij is echt de liefste ooit. Hij is super enthousiast over alles. Is enorm lief voor me. 

 

We gingen denk ik sinds juni 2022 praten via social media. Het is goed, onze familie kennen elkaar, Vanaf juni tot nu, heb ik maar een keer met hem afgesproken. Als het aan hem lag, dan hadden we veel vaker afgesproken , hij zei ook dat hij al blij is met een uurtje.  Ik zegde hem heel vaak af. Ik heb er super veel spijt van. 
 

sinds mijn toxic relatie, kan ik mij niet openstellen. 
en het heeft mijn zelfvertrouwen erg aangetast. Ik vind acceptatie heel erg belangrijk. Ik ben ook heel erg gefocust op mijn uiterlijk als ik hem ga zien. 
 

hij vertelde mij, dat ik lastig ben, dat is ook zo, alleen het maakte me onzeker, ik wou niet verder met hem eigenlijk. Ik zei. , ik kan niet bieden wat je nodig hebt. En dat ik met hem wil stoppen
 

hij zei achteraf dat dat hem veel pijn deed. En later zei die dat het beter is als we elkaar laten. 
 

een paar dagen later; ik besef me hoeveel spijt ik heb, ik was nooit enthousiast en hij had alleen maar het beste met mij voor. Ik vond hem echt erg leuk maar ik liet dat niet merken. 
 

Sinds mijn toxic relatie, zie ik alle relaties als vermoeiend en wil ik er geen. 
 

op dit moment kan ik niet geloven wat ik heb gedaan en heb enorm veel spijt. Dit had niet mogen gebeuren. Ik heb het verpest. Met hem maak ik geen kans meer wat ik echt jammer vind want hij is geweldig. 
 

maar hebben jullie tips

hoe ik mij weer kan openstellen, positieve gedachtegang. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt iets in deze richting? 
 

 


1 reactie

Aub reageer hier niet meer op

Reageer