Vraag

Spanning voor 3 mei, afspraakje met een meisje

  • 28 April 2019
  • 2 reacties
  • 60 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey allemaal

ik heb 3 mei een afspraakje met een meisje (eerder vermeld ) alleen nu is het zo dat ik toch wel wat spanning begin te krijgen en ik niet goed weet wat ik moet doen ik krijg haar niet uit mijn hooft

mensen die tips hebben zijn van harte welkom

groeten nick

2 reacties

Hey!

Ik heb de indruk dat je er echt heel erg om zit te stressen.
Ik denk echt dat dat niet nodig is.
Zij vindt jou ook leuk-daarom hebben jullie tenslotte een afspraakje- en misschien heeft zij wel evenveel stress als jij.
Misschien is het wel leuk om iets persoonlijk voor haar te maken voor wanneer je afspreekt. Zoek vooral iets dat goed bij je past. Je zou bv. een briefje of een sleutelhanger ofzo kunnen maken.
Je kunt voor jezelf ook al eens oplijsten wat je zeker wel en wat zeker niet wilt gaan doen of zeggen. Zo heb je een beetje ene overzicht en zul je er misschien wat minder om stressen.
Het zal wel goed lopen, blijf vooral jezelf.

Groetjes
Lot
Hey!

Ik heb de indruk dat je er echt heel erg om zit te stressen.
Ik denk echt dat dat niet nodig is.
Zij vindt jou ook leuk-daarom hebben jullie tenslotte een afspraakje- en misschien heeft zij wel evenveel stress als jij.
Misschien is het wel leuk om iets persoonlijk voor haar te maken voor wanneer je afspreekt. Zoek vooral iets dat goed bij je past. Je zou bv. een briefje of een sleutelhanger ofzo kunnen maken.
Je kunt voor jezelf ook al eens oplijsten wat je zeker wel en wat zeker niet wilt gaan doen of zeggen. Zo heb je een beetje ene overzicht en zul je er misschien wat minder om stressen.
Het zal wel goed lopen, blijf vooral jezelf.

Groetjes
Lot

Thanks voor de tips

Reageer