Vraag

Soortvan liefde (?)

  • 21 August 2018
  • 5 reacties
  • 196 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey, ik was een paar dagen geleden in het tikibad bij duinrell omdat ik daar op vakantie was, maar de vrienden van me broer en me broer kwamen samen een dagje naar mij en me ouders toe. We waren dus aan het zwemmen en toen wilden me broer en 2 vrienden van hem gaan roken, dus bleef ik met de laatste vriend achter. We gingen dus naar de lazy river, en bleven daar achter om te wachten. Het duurde superlang dus ondertussen gebeurde er iets.. we begonnen elkaar steeds meer aan te raken enzo (niet bij vagina enz. Maar gwn dat hij mijn billen ging aanraken enzo) op een gegevemoment had ik zo het verlangen om hem te gaan zoenen.. dit was echter niet gebeurt. Ik had toen pijn gekregen ergens en toen zei hij zo van kusje erop, en ik zei voor de grap ja, en toen zei hij: dat zou je wel willen he’ op een soort lieve manier. Dus ik voelde me heel afgewezen. Ondertussen gingen we me broer enzo maar zoeken want het duurde wel erg lang. na dit gingen we weer naar de tent, en belde hij dus met zn vriendin, waarvan ik echter niet wist dat hij die had want ik dacht dat het uitwasgegaan omdat het al niet goed ging tussen hun 2. Ik blijf er steeds maar aan denken en weet niet wat ik moet doen... kan iemand helpen?? Ik ben 15 en hij is 20

Groetjes mieppie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Laten gaan is het niet waard... Zie ik nu al.
Hey

Als je het gezellig had met de vriend van je broer, zou je vaker met hem kunnen afspreken. Je voelde je afgewezen toen hij je geen kusje wilde geven, maar misschien was dat eerder als grap bedoeld, en had hij helemaal niet de intentie om jou af te wijzen.

Je kan hem beter leren kennen, en als het niet goed voelt, kan je nog steeds afstand van hem doen.

Groetjes
Kenshin
Heeyy, bedankt voor jullie reactie, maar hoe moet het dan met die vriendin van hem?? En denken jullie niet dat mijn broer er boos op gaat worden als hij erachter komt
Hoi,
aangezien hij een vriendin heeft, lijkt het me niet verstandig om te proberen een relatie met hem te krijgen. Ook al gaat het niet goed tussen zijn vriendin en hem, het blijft oneerlijk tegenover zijn vriendin. Wat je broer betreft: ik weet niet hoe goed jullie relatie is, maar praat er anders met hem over. Vraag of hij het erg zou vinden als je een van zijn vrienden leuk vindt. Als hij het niet leuk zou vinden dat jij een relatie hebt met een van zijn vrienden, zou ik het ook niet proberen want dat gaat waarschijnlijk niet ten goede van de band tussen jou en je broer. Ook is zijn vriend 20 en ben jij 15. Jullie zitten in andere levensfasen. Hij wilt waarschijnlijk andere dingen dan jij, maar als jullie elkaar echt heel leuk vinden, hou ik jullie denk ik niet tegen. Doe alleen geen dingen die jij niet wilt. Als hij je leuk vindt, zal hij dit respecteren.

Groetjes
Oei, ik had het even verkeerd begrepen. Ik dacht dat je broer met zijn vriendin belde. Het was dus zijn vriend die met zijn vriendin belde.

In dat geval vraag je best om duidelijkheid. Dat ze bellen, hoeft niet te betekenen dat ze een koppel zijn.

Reageer