Skip to main content

Hallo Iedereen Ik Ben 15 heb een beste vriend van een jaar ouder dus 16 en 3 jaar geleden wanneer we allebei naar dezelfde middelbare school gingen hebben we toen we afspraken voor de grap gekust zeg maar da was zo ons ding geworden en toen ik 13 was hebben we een relatie geprobeerd 2 keer en het lukte niet maar zo we waren toen Bestfriends die wel kussen enzo voor de "grap" enja toen ik 14 werd draaide dat uit tot bestfriends with Benefits,

ja we waren gaan zwemmen en we gingen gewoon samen in 1 kotje deden we altijd enja toen die keer was het toch anders omda ik ja vond hem wel al al die jaren aantrekkelijk( zoals veel meisjes de ene gwn omda hij leuk is de andere omdat ze hem hot vinden en andere omdat hij rijk is) en ja hij had sinds zij 13 al een sixpack dusja ik vond da wel aantrekkelijk, maar dus die keer wou ik gwn ja meer ofzo dus toen we allebij naakt waren ging ik op me knieën zit voor zen 🍆 en hij vroeg "wa doe je" terwijl hij hard werd en ja ik zij niks en begon gwn ja hem te pijpen en ja toen was het ja een paar dagen later toen bij bleef slapen en me ouders allebei weg waren hadden we ja seks gehad 

Dan erna een relatie geprobeerd werkte niet

Enja nu zoenen we en hebben we wel seks vaak 

Dusja nu zijn we dus soort bestfriends With Benefits

Maar dus mijn vraag is of dit oke is

Als jullie je der bij goed voelen is het oké denk ik. 


Als jullie dit beide willen is het oke. Veel mensen zijn fwb met elkaar


Prima toch, als jullie het allebij ok ( blijven €) vinden 

 

en nug veeel suc6 en geluk he ? 
 

greezzzz 

 

Mij_Niet_Gezien 


-onnodige quote verwijderd-

Thx


-onnodige quote verwijderd-

Ik heb een typfout gemaakt mensen, ik zei dat ik 15 was maar het moest 14 zijn


Ok! Is je vriend dan ook 15? Want je zegt 1 jaar ouders? 
 

lfs

& @Mij_niet_gezien 


als jullie dit zo oke vinden dan kan het toch! 


Reageer