snijden/zelfmoord

  • 26 October 2019
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo, 

ik ben een meisje van 15 en ben in de eerste erg gepest. ik sneed mezelf en wilde echt dood. toen ben ik gestop met snijden enz. maar nu is het terug. ik word niet meer gepest maar er is nu net wat gebeurt. ik heb het uitgemaakt met mijn bf omdat ik eigenlijk gevoelens voor een ander begin te krijgen. maar ik heb dus net gevraagd of hij iemand anders had(eigenlijk had ik die conclusie al genomen) en hij is nu super boos. wat moet ik doen? (ik wil me echt zo graag snijden maar dat kan nu niet omdat ik ben oppassen)


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

Doe het niet!!! JE KUNT DIT! Je bent al eens gestopt begin er niet weer aan!!! Doe het voor je ouders vrienden familie! DOE HET NIET je kan dit ook zonder snijden. Denk aan de dingen die je kunt doen om die gedachtes te voorkomen! Je bent sterk genoeg geweest om het te stoppen. Dus ben je ook sterk genoeg om het tegen te gaan! Je kan dit! Als je het echt niet tegen kunt houden GA naar een volwassene docent,ouder/verzorger je weet dat dit de oplossing is als je het niet meer tegen kunt houden! 🖤🖤💪🏻🖤 Stay Strong your not alone

Reageer