Beantwoord

Snel leuk vinden en leeftijd

  • 8 May 2019
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi lieve allemaal,

Ik ben Lynn en ik ben 15 jaar. Op eerste paasdag ging het uit met mijn vriend.
Nu heb ik pas door, hoe snel ik jongens leuk vind, want ik vind nu al een nieuw iemand leuk en diegene is 12. Is dat TE jong of is leeftijd maar een getal volgens jullie ?

Veel liefs
Lynn
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 May 2019, 18:31

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi

Leeftijd kan je als een getal zien, aangezien het heel persoonlijk is hoe snel iemand volwassen wordt. De een gedraagt zich op z'n twaalfde al best volwassen, terwijl de ander daar liever nog even mee wacht. Ook speelt mee dat rond de puberteit een leeftijdsverschil van drie jaar een grotere impact heeft dan datzelfde leeftijdsverschil zou hebben rond iemands veertigste.

Het lijkt me verstandig om deze jongen beter te leren kennen. Op die manier komen jullie erachter of jullie vlot met elkaar om kunnen gaan, en of het leeftijdsverschil geen onoverbrugbare kloof is.

Groetjes
Kenshin
Hey!

Net als Kenshin denk ik dat leeftijd niet altijd alles zegt en dat drie jaar best een doenbaar verschil is.

Heb je er zelf last van dat je zo snel verliefd wordt?
Op zich denk ik niet dat het verkeerd is, maar het kan misschien best vervelend zijn voor jou.
Je kunt de jongen in kwestie inderdaad best eerst beter leren kennen. Je kunt samen regelmatig eens praten of je kunt samen iets gaan doen.
Probeer er vooral niet te veel om te stressen en er gewoon voor te gaan!

Groetjes
Lot

Reageer