Skip to main content

Snap niks van (nu) schoolcrush

• May 22, 2026
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Goedeavond allemaal,

Ik zit sinds dinsdag te piekeren over iets. Ik werk dus bij een supermarkt en moest daar van mijn baas een meisje inwerken. Dus ik zeg tegen mijn baas ja is goed hoor. Dus eerst ging ik alles uitleggen en zei ik vragen mag altijd. Dus wat ze toen een paar minuten later vroeg was: ken jij .... Dus ik zeg ja. Zeg ik hoezo. Ja die zit toch bij jou in de klas. Dus ik zeg ja. Vraagt ze 10 minuten later mag je ... een beetje. Dus ik mag haar heel erg maar zei eigenlijk een beetje negatief jahoor mag haar wel. Dus daarna gingen we naar een ander pad loopt er een collega langs van mij die vraagt aan haar ben je nieuw hier en ze zei ja. Zegt die hoe heet je zegt ze haar naam en zeg ik er vrijwel achteraan. Heb jij mij toegevoegd op snapchat een paar maanden geleden. Zegt ze ja moest van …. Dus ik ga na werk na snap kijk naar alles en zij had mij 19 februari toegevoegd die collega.  Maar …. had ik begin dit schooljaar al toegevoegd en die had mij pas 14 februari pas teruggevoegd. Maarja moest donderdag nog steeds haar inwerken en ze vroeg dit keer helemaal niks eigenlijk. Dus ik vraag haar aan het eind in het magazijn maar waarom had je mij eigenlijk toegevoegd op snapchat. Maar dit keer was ze best ff stil en vroeg ik het nog een keer en zei ze ja wou weten wat voor klasgenoten ... had. Maar die …. bekijkt mij best vaak geloof ik in de klas zonder dat ik het doorhad. En sinds donderdag ben ik snaps naar …. gaan sturen inplaats van de muur dit keer mijn hoofd met een filter. De eerste keer reageerde ze een muur terug en toen stuurde ik er weer 1 om 14 uur nog wat 10 minuten na haar snap en stuurde ze niks dus de vandaag (vrijdag) stuurde ze pas om half 11 een snap terug en 15 seconden erna kwam er ook een snap van haar vriendin die collega. Die snap van ... was zwart en die van haar vriendin ook alleen dan wel dat ja die vriendin met nog iemand zag. Maar wat zouden jullie doen nu. En denken jullie dat ze mij wil. Ik wil haar nu wel heel graag. 

Sorry voor dit lange bericht maar groetjes F.

2 reacties

Forum|alt.badge.img

vraag dr eens wanneer ze weer naar werk komt via snap ofzo, dan laat je dr merken dat je het waardeert als ze dr is, van daaruit rustig verderbouwen met snap 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 23, 2026

Yo, het gaat niet om degene van mijn werk maar juist degene van school.