Skip to main content

Hey! Ik ben een meisje van 15 jaar.

De leeftijd dat alles begint te komen en je dingen begint te ontdekken. 

Ken je dat gevoel dat je smoorverliefd bent op iemand, maar de andere ziet je niet staan? 

Wel, dat heb ik dus. Ik voel me al heel lang slecht, maar kan er niets aan veranderen. Ik kende die jongen(Sam) niet en ik was smoorverliefd. In het begin hadden we contact, maar hij begon al snel met leugens en belachelijk gedrag. Ik wist direct dat het iemand was met een speciaal karakter. Maar na een aantal maanden verder en geen contact te hebben, kan ik hem nog steeds niet loslaten. Zijn vrienden riepen naar mij, zijn broer begon zelfs. Verschillende keren valse hoop geven, en daarna negeren. Dat is iets typisch voor jongens hè? Of ben ik de enige die dat vindt? Liefde kan zo mooi zijn, maar ook echt zo veel. School is voor mij wel een heel grote afleiding, maar dat helpt niet altijd. Vaak hoor ik dat ik moet stoppen met drama maken, maar begrijpt niemand dat het soms echt zwaar kan zijn? Is er iemand die dit ook al heeft meegemaakt en misschien weet wat ik kan doen? Iemand die deze ervaring kan delen? 

 

 

Hee @Emily :)

Ik heb ongeveer dezelfde gehad met een jongen S... Hij zit bij mij in de klas. Ik vond hem altijd al knap, maarja niet per se verliefd. Hij begon me te appen vlak voor Valentijnsdag. Hij was heel lief en zorgzaam voor me. Hij begreep me. Ik had toen ruzie met mijn beste vriendin en het was fijn om iemand te hebben die me snapte. 1 dag voor Valentijnsdag stuurde hij me een hartje. Hij zei dat hij me leuk vond en vroeg verkering. Ik vond toen hem nog niet zo leuk, dus zei ik: srry nee. Hij zei toen: Laat maar het was toch een grap(Dat geloofde ik dus niet) Later begon hij me weer te appen toen merkte ik langzaam dat ik gevoelens voor hem kreeg terwijl ik hem afgewezen heb 😞 Dus vroeg ik aan hem: Hey, Heb je eigenlijk een crush? Hij zei: Ja ze zit bij ons in de klas. Ik zei: Wie is het? Hij zei: Zeg ik niet. Hij begon wat tips te geven enzo. Het was heel duidelijk dat ik zijn crush was:))) , maar daarna stopte hij opeens met appen, dus ik vroeg paar dagen later: Hoe gaat het? Hij zei: Goed. Daarna heeft hij niets meer geappt, dus ging ik natuurlijk(: appen. Ik vroeg: Wie is jouw crush nou? Hij zei: C, Nou goed

C was mijn beste vriendin. Hij was dus verliefd op me beste vriendin.

Ik weet heel goed hoe jij nu voelt. Liefde is echt prachtig en fantastisch, maar soms is het zo vermoeiend. Wat mij helpt is om afleiding te zoeken bijvoorbeeld kletsen met je vriend(inn)en of een ijsje halen (Past perfect met zo'n hete weer:))). Chocolade helpt ook! Er zit in chocola een stofje waar je blij van wordt, dus dat betekent heel veel chocolade eten dus haha. XD. Ik weet dat loslaten best moeilijk is, maar ik weet zeker dat jij het kan;) Soms moet je hem gewoon vergeten. Het klinkt zo makkelijk, maarja dat is het niet.... Heel veel beterschap:)

Nou dit is niet helemaal dezelfde als jouw verhaal, want hij vond me wel leuk, maar ik hoop dat je er iets aan heb gehad:)

Liefs x Banaantje en heel veel sterkte hé! <333


heyyyy ja ik ben ook smoorverliefd op een meisje maar iedereen zei dat ik haar met rust moet laten ik heb het zelfs van een docent gehoord dus ik zou haar/hem iets minder met rust laten

 

xx jippiee


Reageer