Vraag

slet van de klas

  • 3 December 2019
  • 2 reacties
  • 759 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een meisje in de klas en ze was vroeger mijn vriendin maar tegenwoordig niet echt. Iedereen verteld rare dingen over haar dat ze een jongen had gepijpt en dat ze een slet of hoer is en ze weet ook wel dat mensen die dingen over haar zeggen maar ze beweert dat het niet waar is. Maar bij gym als ze iets doet bijvoorbeeld de radslag dan kan iedereen haar bh zien en de docent heeft al duizend keer gezegt dat ze haar shirt in haar broek moet doen. Ik heb het gevoel dat dan alle jongens uit de klas naar haar gaan kijken ik vind dat niet want ik heb een vriendje maar sommige meiden uit de klas vinden het wel erg daarom heeft ze niet zoveel vrienden. En komt ze naar mij en ik doe zoals altijd weer aardig maar gisteren op school zag ik haar helemaal om me vriendje heen ze deed echt heel klef met hem en de meiden van de klas hadden me dat verteld en dat ik moet uitkijken dat ze me vriendje niet afpakt. Eerst geloofde ik dat niet maar toen ik het zelf zag ging ik naar haar toe en zij dat ze hem met rust moet laten en zij zei van misschien wilt hij dat ik blijf maar voordat ik iets kon doen kwam me vriendje er tussen en zij tegen haar dat het beter is als ze gaat.

Door haar ben ik een beetje boos op me vriendje en hij probeert het goed te maken met een afspraakje we gaan naar het park want daar is zegmaar onze plekje en we gaan naar mijn favoriete ijssalon 

Maar het probleem is die slet van de klas wil weer vrienden worden maar ik wil dat niet ,dus ze blijft smeken. Hoe laat ik haar stoppen??


2 reacties

Hoi

 

Een medeleerling gedraagt zich bij momenten vrij ongepast. Onlangs merkte je dat ze interesse bij je vriend probeerde te wekken. Hier heb je dit meisje op aangesproken, waarna je vriend haar vroeg om jullie wat tijd met z’n tweeën te gunnen. 

 

Als ik het goed begrijp, stelde je vriend dit meisje voor om te vertrekken. In mijn ogen geeft dat aan dat ook je vriend het geflirt niet prettig vond. Mogelijks had hij in het begin niet door dat dit meisje hem probeerde te versieren, maar veranderde hij snel van gedachten toen hij jou ertussen zag komen. 

 

Dat je vriend en jij hebben afgesproken, lijkt me positief. Ik wens jullie een gezellige tijd toe. Hopelijk gaat de spanning dankzij een gezellige middag liggen, en probeert dit meisje in de toekomst je vriend niet meer te versieren. 

 

Ik stel voor dat je open kaart speelt met dit meisje. Laat haar gerust op een vriendelijke, respectvolle manier weten dat je niet het gevoel hebt dat het klikt tussen jullie, en dat je je beter voelt bij andere leerlingen op school. Uiteraard kan een snel gesprek of af en toe een pauze samen doorbrengen nog steeds. Ik vermoed namelijk dat dit meisje eerder uit onzekerheid aandacht zoekt.

 

Groetjes

Kenshin

Soms gebeuren er dingen waarvan de persoon zelf zich niet bewust is.

Ik ben een transgender meisje en heb borsten maar ook nog mijn penis en als ik plas sta ik gewoon. Op een dag hadden we gym en was het handstand maar ik ben transgender en daarom uit gewoonte stak mijn shirt niet in mijn short. Een stel meiden hielpen mij toen hup de shirt omhoog en mijn bh voor de kijk viel ik was van  😥 vermoeiend toen ik hoorde kijk Taylor haar memmen eens ik was van 😢 omdat ik als transseksueel niet op het idee kwam van kijk dat kan gebeuren en de meiden zeiden laat haar ocharme wij verder toen 1 klasgenoot riep wow Taylor vind het plezant kijk die tent ik werd vast gehouden door 2 meisjes en daardoor een erectie gekregen wat niet bedoeld was maar zo zie je sommige dingen heb je niet in de hand en het meisje van jou klas kan een aandachtstoornis hebben waardoor ze probeert aandacht te krijgen maar de fout zit niet bij haar maar bij diegeen die het geeft.

Stel ik voel me eenzaam en zoek aandacht bv zeg ik van ga in mijn blote kont over straat om zo aandacht te krijgen maar wie is er dan fout als ze zeggen van Taylor je bent een gek omdat geef geen aandacht en ik weet van ow het werkt niet en ik ga stoppen maar als je nu zegt van lol in je blote kont over straat echt weet ik ow ik heb haar aandacht en dan gaat het van kwaad naar erger maar oordeel pas als hier reden voor is want je bent geen slet, geen k*t tot het tegendeel is bewezen en als dan nog verlaag je niet naar haar niveau want zij mag een irritante trut zijn toon dat jij geen bitchtype bent en erboven staat 

Reageer