Ik heb een meisje in de klas en ze was vroeger mijn vriendin maar tegenwoordig niet echt. Iedereen verteld rare dingen over haar dat ze een jongen had gepijpt en dat ze een slet of hoer is en ze weet ook wel dat mensen die dingen over haar zeggen maar ze beweert dat het niet waar is. Maar bij gym als ze iets doet bijvoorbeeld de radslag dan kan iedereen haar bh zien en de docent heeft al duizend keer gezegt dat ze haar shirt in haar broek moet doen. Ik heb het gevoel dat dan alle jongens uit de klas naar haar gaan kijken ik vind dat niet want ik heb een vriendje maar sommige meiden uit de klas vinden het wel erg daarom heeft ze niet zoveel vrienden. En komt ze naar mij en ik doe zoals altijd weer aardig maar gisteren op school zag ik haar helemaal om me vriendje heen ze deed echt heel klef met hem en de meiden van de klas hadden me dat verteld en dat ik moet uitkijken dat ze me vriendje niet afpakt. Eerst geloofde ik dat niet maar toen ik het zelf zag ging ik naar haar toe en zij dat ze hem met rust moet laten en zij zei van misschien wilt hij dat ik blijf maar voordat ik iets kon doen kwam me vriendje er tussen en zij tegen haar dat het beter is als ze gaat.
Door haar ben ik een beetje boos op me vriendje en hij probeert het goed te maken met een afspraakje we gaan naar het park want daar is zegmaar onze plekje en we gaan naar mijn favoriete ijssalon
Maar het probleem is die slet van de klas wil weer vrienden worden maar ik wil dat niet ,dus ze blijft smeken. Hoe laat ik haar stoppen??