slapen bij "vriendin"

  • 26 August 2018
  • 6 reacties
  • 470 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyo,
ik ben dus al tijdje met een meisje bezig die ik leuk vind en zij mij ook wel, laten we haar "D" noemen,
D appte me dus gisteravond dat haar ouders vrijdag niet thuis zijn en of ik kwam slapen, hierop zij ik dus ja graag.
daarna zei D tegen me of ik condooms wilde kopen, dus ga ik ervan uit dat ze seks wil, alleen ik mag/wil dit niet vanwege me geloof.
dit heb ik tegen haar gezegd alleen wil ze het best wel graag en zegt ze hele tijd dingen als maar ik wil het vrijdag met jou want ik hou van je enz.
en ik houd ook van haar maar ik wil/mag geen seks, wat kan ik het beste doen nu?

6 reacties

Hey Ronald. Lastig dat je het niet van je geloof mag. Kan je god niet om hulp vragen? Je kan haar natuurlijk ook beffen, 1 stapje lager, als dat wel mag van het geloof. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Reputatie 3
Badge +8
Je hoeft de regels van je geloof niet strikt te volgen als je dit niet wilt. Wil je wel seks, maar 'mag' dit niet van geloof heb dan gewoon seks. Wil je geen seks dan heb je geen seks. Easy as that.
Hi Daan. Ronald heeft een apart geloof. Ik weet niet hoe het daar bij zit en hoe gelovig hij is.
heyo,
Je kan haar natuurlijk ook beffen
nee dat kan/mag ook niet aangezien dit ook seksuele immoriteit is(als ik het zo goed schrijf)

Je hoeft de regels van je geloof niet strikt te volgen als je dit niet wilt. Wil je wel seks, maar 'mag' dit niet van geloof heb dan gewoon seks. Wil je geen seks dan heb je geen seks. Easy as that.
naja ik vind dit een beetje klinken als: ik geloof alleen als ik er even tijd voor heb aangezien bij het geloof gewoon een paar regeltjes zitten die god heeft gegeven en als je dan gaat zeggen van ja maar ik wil dat niet dan doe je dus ook niet wat god eigenlijk van je vraagt.

Ronald heeft een apart geloof.
uhm, ligt eraan wat een apart geloof is, het is gewoon een religie lijkt mij? daarnaast vind ik gewoon dat bij je religie deze regeltjes zitten en aangezien ik denk dat god dit allemaal gemaakt heb en dingen heeft beloofd en hij daar maar een paar simpele dingen voor terug vraagt lijkt het mij best normaal om dat te doen (Mijn Mening!)

maar ik weet dus niet of ik vrijdag naar haar kan gaan aangezien het heel erg lijkt alsof ze alleen maar seks wil en anders niks met me te maken wil hebben...
Sorry Ronald, "apart" was niet het goede woord. Maar het is volgensmij een religie wat niet iedereen kent.
ow zo nee dat klopt, het is niet de bekendste

Reageer