Vraag

Seks minderjarig - meerderjarig

  • 3 August 2018
  • 3 reacties
  • 804 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo mensen, mijn vriendin is 20 en ik ben 15.
Wij houden veel van elkaar. Onze ouders weten van onze relatie en vinden het prima. Ikzelf heb al meerdere keren en regelmatig seks. Mijn vriendin die zegt dat ze voorzichtig aan met mij wil doen, daar heeft ze opzich we gelijk in maar aan de andere kant. Zoveel relaties als deze hebben seks zonder problemen. Kan iemand uitleggen aan mijn vriendin dat het opzich wel kan? Als het maar niet over de daken word geschreeuwt.
Gegroet, ikeetstront.

3 reacties

Hoi ikeet/proefstront??

In principe is seks tussen een minder- en meerderjarige tegen de wet. Dus ik snap wel dat je vriendin nog geen seks wilt. Anders kan zij een zware straf krijgen. Wat weet ik niet precies.
@gekkeboy_05 heeft inderdaad gelijk
Er staat een gevangenisstraf op. Een meerderjarige die seks heeft met een minderjarige staat gelijk aan pedofilie
Zij is in principe een pedofiel
Daarom raad ik relaties zoals deze altijd af maar voor deze is het al te laat denk ik.
Laat mijn eindantwoord duidelijk zijn; Ik zeg niet dat je geen seks moet hebben met elkaar. Ik zeg alleen dat het niet heel verstandig is?
Badge +5
Ik snap dat ze voorzichtig wil doen en het geheim wil houden. Het is immers strafbaar voor de wet, maar over het algemeen wordt het pas een dingetje als er iemand aangifte gaat doen. Familie bijvoorbeeld.

Ik heb meerdere keren seks gehad met volwassenen (mijn keuze, vrije wil), en dat is nooit een probleem geweest. Voor niemand.

Reageer