seks in mijn slaap

  • 28 August 2019
  • 2 reacties
  • 901 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb nu een vriend voor bijna 2 jaar en het is allemaal leuk en goed tussen ons alleen is er een nacht iets gebeurd wat ik niet zo leuk vind.

Hij bleef bij me slapen zoals veel andere keren maar deze keer werd ik in de ochtend een beetje wakker toen die aan mijn borsten zat maar viel al snel weer in slaap toen een tijd later werd ik wakker en merkte iets wat dus bleek is dat hij me anaal aan het neuken was.
Maar ik was zo moe dat ik hier niet iets van kon zeggen en ik was zo verbaasd want ik wist niet eens goed wat er nou gebeurde.
Dit was mijn eerste keer dat ik anaal genomen werd, en hij heeft het niet eens gevraagd en gwn gedaan toen ik sliep.
Ik voelde me vies dus ik stapte uit bed en ging naar de badkamer.
Ik confronteerde hem later en hij zei dat die dacht ik wakker was maar ik weet zeker dat hij wist dat ik sliep.
Wat is jullie mening hierover?
Wat moet ik doen?

2 reacties

Heyy

Wat vervelend dat het op deze manier gebeurd is.

Aallereerst, Officieel gezien zou het verkrachting/aanranding zijn omdat degene die slaapt geen toestemming heeft gegeven om iets te doen.

Ik weet dat sommige koppels afspraken maken over het wel of niet seks hebben en elkaar aanraken terwijl de ander nog ligt te slapen. Sommige mensen vinden het een leuke manier om wakker te worden, anderen voelen zich er niet prettig bij.

As er duidelijke afspraken over gemaakt zijn zit je in een andere situatie omdat je dan weet van je partner wat hij of zij wel en niet wilt als hij/zij ligt te slapen.

Persoonlijk heb ik met mijn vriend inderdaad afspraken gemaakt over wat ik wel en niet wilde en hij heeft tegen mij ook gezegd wat hij wel en niet wilde. Hij begreep en respecteerde wat ik daarin wel en niet wilde en ik begreep en respecteer wat hij daarin wel en niet wil.
Door hierover duidelijke afspraken te maken kun je misverstanden voorkomen.

Als jullie hierover geen afspraken gemaakt hadden, dan is het technisch gezien verkrachting, omdat jij geen toestemming aan hem hebt gegeven om het te doen.

Ik zou niet zo goed weten wat ik in jouw situatie zou doen, omdat ik er nog nooit in heb gezeten. Mijn vriend zorgde vanaf het begin af aan dat hij zeker wist of ik iets wel of niet wilde en hij vroeg dat duidelijk. In jouw situatie zegt je vriend dat hij dacht dat je wakker was, ik vraag me af wrm hij dat dan dacht? Normaal gesproken is het duidelijk te bepalen of iemand wel of niet wakker is en lijkt het me onwaarschijnlijk dat je dat niet weet als je zo'n soort dingen doet.

Ik zou nog een keer met je vriend in gesprek gaan over wrm hij het deed en wrm hij dacht dat je wakker was. Als je je niet op je gemak voelt bij wat hij heeft gedaan, zou ik het uitmaken. Uiteindelijk zou je vriend iemand moeten zijn die je altijd kunt vertrouwen en waarvan je zou uit moeten kunnen gaan dat hij rekening houdt met hoe je je voelt en dat jij je vooral comfortabel bij hem voelt. Als je dat niet meer hebt, dan zou ik persoonlijk een einde maken aan de relatie.


Ik hoop dat je er iets aan hebt,
Sterkte met de situatie.
@Strawberry0224 dankjewel voor je reactie, ik heb hier veel aan gehad en ga er over nadenken wat ik ga doen.
Heel erg bedankt

Reageer