Vraag

seks gehad met de ex van me beste vriendin

  • 31 August 2019
  • 0 reacties
  • 843 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik ga naar gelijk vertellen waar het over gaat ik ben 15 jaar oud en ik heb een beste vriendin, mij beste vriendin had een vriend haar ex dus en het is nu 1 maand uit (het liep daarvoor al slecht tussen hun) Ik raakte in contact via snapchat met de ex van me beste vriendin, We hadden besloten om een keer af te spreken dus hadden we dat gedaan we gingen het eerst tegen niemand zeggen omdat ik het nog niet wou vertellen aan me beste vriendin. Ik heb toen nog 2 keer afgesproken met de ex van me vriendin en toen heb ik het haar verteld ze was totaal niet boos en ik mocht me gang gaan zei ze. Ik zei toen tegen haar “als je het erg vind dan kap ik het af want ik wil geen vriendin kwijt raken door een jongen” Ze zei toen “nee ga jullie gang ik hoop dat het wat wordt tussen jullie” Toen ik die tijd dat ik met hem had afgesproken heb ik 3 keer seks met hem gehad en wij zoude dat eerst tegen niemand zeggen. Toen hij had gedronken zou hij naar een feestje gaan waar ik ook was, en daar was mij beste vriendin dus ook de ex van hem op dat feest met een paar vriendinnen. Ik kwam aan op dat feest en ik zag me beste vriendin daar staan met een groepje vriendinnen van mij. Ik wou ze een knuffel geven je weet wel hoe dat gaat bij meisjes en toen zei ze “nee doe maar niet je weet zelf wel wat er aan de hand is...” dus ik zei “nee, wat is er dan?” Toen zei die vriendin van mij beste vriendin: “we weten dat je heb geneukt met hem” dus ik gaf het toe en werd me beste vriendin boos dat ik het niet gelijk had verteld en dat snap ik heel goed want ze hebben het 3 keer aan mij gevraagd of er niet meer is gebeurd dan zoenen. Uiteindelijk liepen ze weg en stond ik daar (ik was zo teleurgesteld en boos op mezelf! Ik dacht: “hoe kon ik zo dom zijn om het niet gelijk te vertellen”) ik had het express nog niet zo snel verteld omdat ik dacht dat we dan juist ruzie zouden gaan krijgen. Uiteindelijk had ik haar opgebeld wat later op de avond en zei ik “hey wil je even praten alleen kom dan daar en daar heen” ze kwam eraan dus ik zag haar ik had mij excuuses aangeboden omdat het dom was geweest dat ik had gelogen tegen haar. Ik voel me zo schuldig. Maar het bleek dus dat de ex van me beste vriendin waar ik dus mee had gepraat het zelf heeft gezegd toen hij dronken was dus op de avond van het feestje en op de avond wanneer dit gebeurde. Ik had hem opgebeld en ik zei “wil je hier alsjeblieft hierheen komen ik moet met je praten” ik had met hem gepraat ik heb alles uitgelegd en gevraagd hij zei dat zijn vrienden hem erin hadden geluisd door het te vragen. En dat is waar want ik heb het zelf nog aan zijn vrienden gevraagd die avond. Toen ik had gepraat met mij beste vriendin voelde ik me eigen heel schuldig nog steeds... niet om het feit dat ik seks heb gehad met hem maar omdat ik het haar niet eerlijk heb verteld en dat ik loog tegen haar. Iedereen alsjeblieft help! Ik heb zoveel stress ik ben radeloos... wat moet ik doen zodat ze band met mijn beste vriendin beter wordt? Bedankt voor het lezen❤️

0 reacties

Geen reactie

Reageer