Beantwoord

Schoonmoeder verzint niet-kloppende dingen over mijn seksleven

  • 24 January 2019
  • 6 reacties
  • 698 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heeyy,

Ik ben 15 jaar, en heb een vriend (bijna 16). Laatst wilde mijn vriend over iets belangrijks praten. Toen vertelde hij dat zijn moeder had gehoord over iets seksueels wat ik met een andere jongen had gedaan. (Dat klopt, ik had hem afgetrokken. Geen relatie.) Dit was voordat ik deze vriend had. De moeder van mijn vriend had tegen mijn vriend gezegd dat ze dacht dat ik al ontmaagd was door die andere jongen. Ik heb geen idee waarom ze dit denkt, en hoe ze überhaupt van deze jongen af weet. Dit is niet het geval, mijn vriend heeft mij ontmaagd.
Mijn vriend gelooft mij gelukkig.
Het zit me alleen niet lekker dat die moeder zo over mij denk (dat ze denkt dat ik tegen mijn vriend lieg, of dat ze me gewoon niet vertrouwt) En dat ze zich er zo mee bemoeit.

Ik ben van plan om hierover met haar te gaan praten morgen. Hebben jullie tips? Of hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

Liefsssss, me xx
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 January 2019, 19:13

Bekijk origineel

6 reacties

Heyy
Ik zou gewoon met die moeder gaan praten fzo. Het lijkt me dat ze zich niet echt met deze dingen zou moeten bezig houden. Dit is een stukje pivé van jou en je vriend en dat zou ze moeten respecteren. Ik zou, zoals je al zegt, hier misschien met haar over praten.
Veel succes xx
Wat rot om te horen.
Ik herken de situatie, ik zit er nu namelijk middenin. Het is ind raar dat een schoonmoeder zich hiermee bemoeit, zo hoort het ook niet. Als je er ooit over wil praten dat het je niet lekker zit, zou ik eerst het er met je vriend over hebben. Zo te zien vertrouwt je vriend je volledig dus geen zorgen daarover. Ik weet zeker dat jullie hier samen wel uit zullen komen.

Gr. Derren Brown15
@Derren brown15 Ja ik heb het er met mijn vriend over gehad en hij vindt het goed als we er een keer met z'n 3en over praten. Hij, moeder en ik.
Maar wat kan ik dan het beste zeggen? Ik wil dat ze me begrijpt, maar ik wil haar niet geïrriteerd maken.

Wat is jouw situatie??

Xx
hey,

natuurlijk is dit niet fijn, helemaal omdat het iets met vertrouwen is.

wat je vooral kan vragen is hoe die moeder bij die gedachte is gekomen dat jij al ontmaagd ben en wie dat verteld heeft.
dan krijg je al een beter beeld waarom ze zo over je denkt.

je kan haar uitleggen dat je een eerdere relatie heb gehad maar dat je daarin niet zo ver bent gegaan om seks te hebben, ook al kan het een heel awkward gesprek worden
hoe in godsnaam kan die moeder dat weten?

Hi Girltryingtohelp.

 

Wel kut voor jou dat het zo is gegaan, hoe gaat het nu met de situatie? Ben benieuwd naar de reactie 😁

 

Reageer