Vraag

Schoolreis/werkweek

  • 22 January 2019
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik zit in de 4e en binnekort gaan we op werkweek naar Parijs. Dit is basically een schoolreis/kamp naar Parijs. Je kon kiezen waar je heen wilde en 1/3 (waaronder ik) gaat naar parijs en 2/3 ergens anders heen.
Toevallig gaan er leuke jongens naar Parijs en zo dus ook mn crush. Ik wilde weten hoe ik hier zijn aandacht kan trekken, want dit is sws de beste kans op werkwek haha alleen ik weet niet hoe.

3 reacties

Misschien kan je van te voren via insta, Snapchat of hem een appje sturen en begin van te voren een leuk gesprek. Is dood eng i know maar zo kom je er wel makkelijk achter of hij ook geïnteresseerd is in jou! Als het allemaal leuk gaat kan het op werkweek ook spannend en gezellig worden!

Succes!❤️
Dankjewel! Ik zal het proberen
Hi anoniemhoe,

Ik vind het wel een goed idee van @Anoniempje_m2000.

Dan kun je hem bv. vragen of ie nog tips heeft wat je mee kunt nemen ofzo. Das misschien makkelijker dan gelijk vragen of ie je leuk vindt. Of gwn vragen of ie al eens in Parijs geweest is (omdat je dacht dat gehoord te hebben ofzo) en of ie de weg een beetje kent enzo. Ik weet verder ook niet, maar dacht hieraan toen ik je topic net las.

Of als ie gel in zijn haar doet, kun je vragen of hij dat dan mag meenemen, omdat je in het vliegtuig niet alles mee mag nemen. En of dat ook zo is als je met de bus gaat. Ik weet niet hoe jullie gaan, maar ik gok op de bus.
FF tussen ons, in de bus mag je alles meenemen van zulke producten volgens mij haha, maar misschien is het een begin van een gesprekje.

Ja, sorry, ik verzin altijd van die stomme dingen om in contact te komen met jongens, (ik ben gay) dus als je het niks vindt, moet je het niet doen op die manier 😂.

Maar als het een leuk gesprekje wordt kun je daarna verder vragen, toch?

Iig veel plezier daar.

Groetjes,
M&M's

Reageer