Vraag

schippersinternaat

  • 30 July 2019
  • 1 reactie
  • 152 Bekeken

Badge
hallo
ik ben sosotjuh1006 en ik zit op een schippersinternaat dat komt omdat mijn ouders schippers zijn doordeweeks ga ik naar internaat zo dat ik naar school kan en in de weekenden en vakanties ben ik bij mijn ouders en ik ben sinds een jaar op een nieuw schippersinternaat en ik vond/vind het super leuk op internaat tot dat er een drama startte er was daar dus een jongen en die was al sinds het begin dat ik daar zit en 2 a 3 maanden geleden vertelde hij mij dat hij verliefd op mij was maar ik ben een beetje een bitch dus ik vertelde dat ik niks in hem zag zelfs geen vriend en dat het nooit iets ging worden tussen ons en toen werd hij depressief en bogen hij met zelfmoord dreigingen maar er was ondertussen ook een andere jongen verliefd op mij en ik ook wel een beetje op hem dus toen had ik iets met hem en die andere jongen kon dat totaal niet hebben dus hij bedreigde de gene waarmee ik fix had dat hij hem in elkaar zou slaan of vermoorden maar ondertussen stalkte hij mij ook (die gekke jongen niet de fix) dus hij controleerde alles wat ik deed en maakte stiekem foto’s van me en vroeg ook anderen om dat te doen hij vroeg elke dag wat ik aan had en wou alles over mij weten af en toe raakte hij mij ook aan terwijl ik dat niet wilde (niet seksueel) maar mijn vraag is is dit stalking ik wou graag de aanleiding vertellen zodat jullie het verhaal weten
alvast bedankt

1 reactie

Hoi

Een jongen bekende dat hij wat voor je voelt, maar jij voelde niet hetzelfde voor hem. Nu je een andere jongen leuk vindt, wordt hij door die jongen bedreigd, en laat hij ook jou niet meer met rust.

Dat die jongen dreigt met zelfmoord, vind ik best zorgwekkend. Het lijkt me verstandig om bij de leiding, bijvoorbeeld je mentor, aan te geven wat er gaande is. De leiding zou ervoor kunnen zorgen dat zowel de jongen die je leuk vindt als jij, niet meer zullen worden lastiggevallen. De jongen die je lastigvalt, zou dan ook de nodige hulp kunnen krijgen.

Groetjes
Kenshin

Reageer