Save Group voor LGBTQ+

  • 15 April 2019
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag dat iedereen meer vrij uit kan spreken over zijn gevoelens en waar je opvalt. Wees niet bang om vrij te spreken over wat je voelt.

4 reacties

Hey!

Ik vind het heel mooi wat je zegt en helemaal waar!
Als je in een veilige online omgeving wenst te spreken overje geaardheid over andere dingen rondom gender en seksualiteit, dan kun je een kijkje nemen op de site van Jong&Out.
Op dit forum kun je er zeker ook over praten.
Heb jij nog een vraag hierrond, of wilde je gewoon met dit topic iedereen een hart onder de riem steken?

Groetjes
Lot
Jaa beide eigenlijk, ik weet namelijk van mij zelf al 1 jaar dat ik bi seksueel ben en ik ben ook al uitgekomen bij familie. Alleen ik heb soms moeite met zelfacceptatie... Is dit normaal?
Heel goed van je!
Ja, problemen met zelfacceptatie komen behoorlijk vaak voor en zijn dus best normaal.
Het is uiteraard niet zo fijn en vooral nergens voor nodig.
Ik denk dat het allereerst belangrijk is om jezelf af te vragen wat je er dan niet oké aan vindt.
Holebi zijn is uiteraard gewoon oké, en dat zou voor iedereen zo moeten zijn.
Daarnaast heb jij ook niet voor je geaardheid gekozen.
Op deze site vind je hier nog bijkomende tips rond.
Misschien kan je zelfacceptatie ook wat verbeteren door contact te hebben met andere jongeren die een 'andere' geaardheid hebben. Dat kan bij Jong&Out.

Groetjes
Lot
Wat fijn dat je zo'n gesprek aanmaakt het is fijn om ergens zo open over te kunnen praten.
Ik vond het altijd raar dat ik naar de rondingen van vrouwen keek maar ging er vanuit dat dat normaal was. Ik kreeg zelfs een vriendje. Ik heb het 2weken geleden uit gemaakt omdat het gewoon niet goed voelde (we hadden 7 maanden en hij was mijn 1e vriendje ik ben 14 bijna 15). Ik ben er nu achter gekomen dat ik een meisje leuk vind en zij mij ook. We wachten nog even tot we officieel worden uit respect voor mijn ex (die nu mijn beste vriend is). Ik voel me alsof ik iets verkeerd heb gedaan omdat ik me echt veel en veel meer aangetrokken tot haar voel dan tot mijn ex

Reageer