Vraag

Samen met vriend slapen

  • 26 May 2019
  • 2 reacties
  • 331 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik ben 17 jaar en heb een vriend die ook 17 jaar is. We hebben al bijna een jaar een relatie. Toen we 4 maanden hadden heb ik gevraagd of we samen mochten slapen, na veel moeite gedaan te hebben mocht het uiteindelijk in aparte kamers. Nu wij bijna een jaar hebben en vakantie hebben zijn wij er echt aantoe om eens samen te slapen, in dezelfde kamer. Hebben jullie misschien tips hoe ik het hier het beste over kan hebben met mijn ouders? En wat vinden jullie van de situatie en leeftijden om samen te slapen?

Alvast bedankt!

2 reacties

Hey!

Ik denk dat het je kan helpen om samen met je vriend te tonen aan je moeder dat jullie ondertussen al volwassen genoeg zijn om zelf over zo'n dingen te beslissen en verantwoordelijkheid te hebben.
Je zou via zoeken op dit forum, of op andere sites ook eens kunnen zoeken naar verhalen van jongeren die hetzelfde hebben, om er zo over te praten met je mama.
Het zou kunnen dat je mama daar nogal strikt in opgevoed is en ze het daarom niet heel snel toelaat.
Probeer het eens te vragen op een ontspannen moment. Vertel haar ook dat het van je vriend's ouders wel al mag, als dat zo is.
Jij kent je mama het beste, dus je zult zelf al een beetje moeten proberen naar goede overtuigtrucjes te zoeken.

Groetjes
Lot
Heel erg bedankt Lot! Hier heb ik vast wat aan❤️

Reageer