Skip to main content

Hoi allemaal,

Zo vaak maak ik zelf geen topics maar ik wil dit ff kwijt hier.

Afgelopen zaterdag heb ik knallende ruzie met mn vriendje gehad. Waarover precies boeit nu niet maar het was iets meer dan gewoon een meningsverschil of zo (en heel eerlijk, ik heb wat dingen gezegd waar ik nu spijt van heb). Hij zou blijven slapen dat weekend maar hij is die avond weer naar huis gegaan en ik heb hem de afgelopen week niet meer gezien. Natuurlijk heb ik hem wel proberen te bellen en geappt en m’n excuses aangeboden maar hij zegt dat hij nu geen behoefte heeft aan contact. M’n ouders en broer zeggen ook dat hem met rust laten nu beter is en dat hij het initiatief moet nemen.  Dit snap ik wel, maar goed, we zijn nu bijna een week verder en ik word eigenlijk een beetje gek. Het liefst wil ik het gewoon met hem uitpraten (of ja, sws met hem praten) maar ik wil hem ook niet pushen. Hij heeft dinsdag voor het laatst geantwoord en daarna niet meer op mn apps gereageerd (hij heeft ze ook niet gelezen zo te zien). Dus ja, ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Hem meer tijd geven en geduld hebben? Uiteindelijk is dit hele gezeik wel mijn schuld en ik wil ook niet zielig gaan zitten doen maar ik weet het gewoon even echt niet meer.

Hoi lieve @tim16 

Hoe gaat het?

Liefs.

@Wolkje 

Hoi hoi @Wolkje  Bedankt voor je vraag

Alles gaat goed hoor. Ben wat minder aanwezig hier de laatste tijd want druk en gwn wat minder inspiratie om te reageren.

Tussen mij en m’n vriendje gaat het ook nog steeds heel erg goed. Ik dacht toen ik dit topic maakte (een half jaar geleden alweer. de tijd gaat snel) echt dat we uit elkaar zouden gaan.  Ik ben nog steeds heel erg blij en dankbaar dat we er zo goed uitgekomen zijn.

De steun van iedereen die gereageerd heeft hier heeft ook zeker geholpen. Dus iedereen nogmaals heel erg bedankt.

Hoi @tim16 

Fijn dat het goed gaat!

Ik snap dat je bang was dat jullie uit elkaar zouden gaan.

Graag gedaan trouwens.

Liefs.

@Wolkje  

Hoi hoi lieve @tim16  ik ben gewoon even benieuwd hoe het nu gaat? Met jullie samen en met jou? En wil zeggen dat ik je mis op het forum! 😘 

Groetjes liefs Tartan XxX 

Hoi @Tartan15  Lief dat je het vraagt. Het gaat goed met mij hoor. Was best druk de afgelopen week dus weinig tijd om op het forum te kijken. En de inspiratie om te posten wordt ook steeds minder eigenlijk.

Met ons gaat het ook goed. Zo’n knallende ruzie als toen hebben we gelukkig niet meer gehad. Wel eens een irritatie of zo maar dat hoort er bij. Ik ben ook zeker niet de makkelijkste dus ik ben heel erg dankbaar dat hij het al zo lang met mij uithoudt.

Fijn @tim16 ! Goed om te horen. En ik begrijp je wb het posten 🙂 en lief en top dat jullie zo bij elkaar zijn met je eigen individuele kwaliteiten 😉😍 mooi hoor! 

Groetjes liefs Tartan X 

@Tartan15 Dank je. We lijken in heel veel dingen best veel op elkaar maar we verschillen ook genoeg. Dat maakt het ook leuk natuurlijk.

Wb het posten, ik heb soms gwn het idee dat ik niet meer zoveel te zeggen heb of zo.

@tim16 , heb ik ook. Er zijn gewoon niet zoveel "interessante" topics om op te reageren 

Groetjes mij Anoniemxv

Hai @tim16 ,

hoe gaat het er nu mee?

liefs van mij en ben benieuwd🤗

Hoi @Cantaloupe  Leuk dat je het vraagt.

Tussen ons gaat het nog steeds heel erg goed gelukkig. We zijn heel erg gelukkig samen. Zo’n ruzie als we toen hebben gehad hoop ik nooit meer mee te maken. Krijg tranen in m’n ogen als ik er weer aan denk. Maar ja, we zijn er wel sterker uitgekomen dus het was toch ergens goed voor.

Hai,

wat lief en fijn❤️🤗

Zag wel dat je bijna 18 bent en dan weg moet hier😥 hoop dat alles goed blijft gaan met je🤗

liefs van mij .

Heyy @tim16,

Ben echt zo blij voor jullie dat jullie er zo sterk uit zijn gekomen met elkaar! Echt heel fijn dat jullie zo gelukkig zijn samen dat is jullie enorm gegund!🤗

Liefs van mij :)

Hey lieve @tim16  wat superlief!  😘 Niks is fijner dan dat gevoel!

Liefs, Tover xxx

Reageer