Vraag

Romantische picknick

  • 26 September 2019
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal.
Al werd t door sommige van jullie afgeraden, 3 weekjes terug heb ik een afspraakje gehad met Mn crush.
mensen de 7e hemel opende zijn poorten en het was REUZE gezellig.
Nou zat ik te denken; is het geen leuk idee om binnenkort es lekker te gaan wandelen in het bos met aansluitend een Romantische picknick.
1 probleempje; ik ben een paardendeken en een gymnasiast. Romantiek is bij mij soms ver te zoeken ookal lijkt t niet zo.
Dus mijn vraag is. Heeft iemand tips voor een Romantische picknick?
mvg Fenkupx

2 reacties

hoi,
wat veel mensen denken bij ''romantisch'' is zonsondergang of kaarslicht

echter is dit niet het enige wat romantiek kan veroorzaken
romantiek kan voorkomen in vele soorten en maten, oftewel of je nou een romanticus bent of niet, het zou in principe niet uit moeten maken

ik raad je aan om inderdaad samen door het bos te wandelen en daarna ergens tussen de bomen op een mooie plek neer te gaan zitten met een kleedje en wat lekkers te drinken en/of te eten.
ik denk dat dit samen zijn al enige romantiek kan zijn, en als jou crush nou goed is met romantiek dan is dat nog gemakkelijker.

om een lang verhaal kort te maken: romantiek kan je vinden in alle kleine hoekjes, wandelen en wat eten/drinken is al romantisch.

ik hoop je zo geholpen te kunnen hebben.
je mag uiteraard altijd verder vragen

groetjes bobbaas
Hoi

Een romantische picknick lijkt me inderdaad erg gezellig. Enkel al het idee om samen met je crush door een vredevol bos te dwalen brengt positieve vibes mee. Volgens mij zal de romantiek vrij spontaan ontspringen.

Maak je geen zorgen; je hoeft geen klassiek romantisch type te zijn om een goede tijd tegemoet te gaan met je crush. Ik vermoed dat jullie afspraakje vlot zal verlopen, aangezien jullie inmiddels al een eerste date achter de rug hebben.

Groetjes
Kenshin

Reageer