Vraag

Romantiek

  • 6 September 2019
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Vraagje,
Wat verstaan meisjes onder een charmant en romantisch persoon?

6 reacties

Hey Bernd

Ik vermoed dat velen een charmant en romantisch iemand beschouwen als een persoon die bedachtzaam en respectvol is naar z'n omgeving toe. Daarbij kan ervoor zorgen dat de mensen rond je het gezellig hebben en waar nodig een handje helpen vaak overkomen als charmant. Romantisch lijkt me dan weer eerder daden als liefdevolle, originele berichtjes sturen, of je partner meenemen naar een mooie plek.

Groetjes
Kenshin
Heyhoi! Ik zelf vind dat echt mega aantrekkelijk haha
ik hou van romantisch en dat soort dingen
xx mij
Heei!
(ik heb een vriendje, even voor de duidelijkheid;) ) Ik vind het super leuk en lief als een jongen het meisje de hele tijd aanraakt, en samen naar een mooie plek enzoo.. You know😉en kussen in de nek😍gewoon dat super lieve weet je wel! En over app, dat hij stuurt 'Ik hou van je❤' word enrom gewaardeerd;)
Liefss, Me xx!
Hallo 😅
Onder charmant en romantisch valt:

' Een lieve jongen die interesse in ze toont. Daarnaast een jongen die een beetje vrolijk en lief overkomt. dus niet zo stoer over probeert te komen. IEMAND DIE OVERAL IS ZOALS HIJ IS.
Romantisch kun je verschillend opvatten: 'iemand die van romantische avondjes met kaarsjes en bloemen etc. houd is daar een versie van, maar romantisch kun je ook zijn door lief te zijn en haar aandacht te geven.
Dit is anders voor elk meisje.

En ik denk at er verschillende soorten romantis is.

Cliché dus rozen enzo
Chill dus filmkijken enzo
Afspraakjes dus thee drinken enzo idk
Soft dus knuffelen en die dingen.

En nog veel meer alemaal romantis maar net wat anders en natuurlijk zijn er ook combinaties kortom romantis is voor iedreen een heel ander concept.

Ik zou mij niet te druk maken en doen wat goed voelt.

Reageer