Riem geven met Valentijnsdag

  • 10 February 2019
  • 10 reacties
  • 250 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik wil mijn vriendje een nieuwe riem geven met Valentijnsdag. Hij heeft er maar 1 en die is versleten dus dat leek me een mooi cadeau.
Maar ik weet niet zo goed wat voor jongens nu een beetje in is qua riemen. Dus welke kleur, hoe breed en wat voor gesp. Hebben jullie tips?

10 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik weet ook niet wat nu mode is qua riemen, maar denk dat dat niet zo belangrijk is. Het kan namelijk best zo zijn dat je vriendje riemen die nu in de mode zijn totaal niet leuk vindt. Daarom denk ik dat je het beste kan kijken naar de soort riem die hij nu draagt. Ik neem aan dat hij die riem enigszins leuk vindt, dus als je je keus daarop baseert zit je vast wel goed.
zo'n bruine riem met 1 gesp ding vind ik altijd wel prima. Maar je kan idd kijken naar wat voor riem hij nu heeft en beetje daarvan baseren wat leuk voor hem is.
Dank jullie alvast voor je reacties! Hij heeft nu een brede bruine/ cognackleurige riem. Hij draagt zn kleren vaak zo dat je zn riem altijd ziet, dus ik vind het belangrijk dat die mooi is 😄.
Hij koopt veel kleren bij de Score, en houdt wel van stoer, dus ik ga eens kijken wat ze daar hebben.

Wat bedoel je met een riem met 1 gesp ding Anonie_m?
Zo te zien zei ik het eerst verkeerd. ipv gesp bedoelde ik gaten.

deze heeft bijv maar 1: klik me

deze heeft er 2: klik me
Zo te zien zei ik het eerst verkeerd. ipv gesp bedoelde ik gaten.

deze heeft bijv maar 1: klik me
deze heeft er 2: klik me


Haha ja nu begrijp ik het. Ik kwam bij de Score juist een stoere riem tegen met twee gaatjes. Zie deze.
En ik zag ook nog een vette witte riem: deze.

Ik vind ze allebei heel vet voor mn vriendje, of denken jullie daar anders over jongens 😄
Ik heb net mn vriendje deze riem gegeven. Hij heeft een dubbele rij gaatjes met metalen ringetjes om de gaatjes. Het was een beetje een gok maar ik vond hem zelf echt supervet voor een jongen. Hij vond dat gelukkig ook, is heel blij en hij heeft hem gelijk omgedaan naar school. Hij staat echt super stoer bij hem.

Hiya,

Mooi dat je een goeie hebt gevonden.
(ik vind hem zelf ook heel vet)

voor het vervolg: gewoon kiezen wat jij zelf mooi vindt dat maakt het nog iets 'persoonlijker' wat mensen altijd wel waarderen.

kort berichtje 😛
-een knuffel en kus van Maii- 🙂
Hiya,

Mooi dat je een goeie hebt gevonden.
(ik vind hem zelf ook heel vet)

voor het vervolg: gewoon kiezen wat jij zelf mooi vindt dat maakt het nog iets 'persoonlijker' wat mensen altijd wel waarderen.

kort berichtje :p
-een knuffel en kus van Maii- :-)

Dank je! Ja ik moet bij dit soort dingen ook misschien meer op mn gevoel afgaan.
Die riem staat gewoon echt goed bij hem, echt zo stoer. Hij ziet dat ook en wil nu zelf ook wat riemen erbij kopen, waaronder een witte.

Een dingetje nog: hij doet zn riem op de laatste gaatjes dicht. Daardoor steekt het laatste stuk uit. Wat kan die doen dat dat er niet zo bij hangt?
Wat een vette riem heb je aan je vriendje gegeven! Ik wou dat mijn vriendin me zo'n riem gaf 😉
Dat het laatste stuk van zijn riem bij je vriendje uitsteekt is niet zo'n probleem. Dat doen riemen bij mij ook altijd. Ik vind dat juist wel stoer staan. En als hij het echt een probleem vindt kan die een elastiekje in de kleur van z'n riem om het eind doen. Dan blijft dat beter zitten.
Haha dank je Ben! Hij is er ook heel blij mee en vindt riemen nu opeens heel leuk. Hij heeft van de week er zelfs een brede bruine en witte bijgekocht. Staat hem echt heel cool!

Je kan het op het plaatje van die riem niet zo zien maar hij heeft echt een lang eindstuk. Er zijn 9 dubbele gaatjes waardoor er een groot stuk uitsteekt. Misschien is een elastiekje wel een goed idee ja.

Reageer