Skip to main content

Hallo, ik ben een meisje en ik ben 13 jaar.

Ik praat al ongeveer 3,5e maand met een jongen en ik hou heel erg veel van hem en hij hield ook heel veel van mij tot een paar dagen geleden toen ik wakker werd, zijn berichtje opende en las dat hij geen gevoelens meer voor mij had. 
het deed mij echt heel veel pijn omdat ik het niet verwachte en nu voel ik me zo slecht.  Dit is hoe mijn gemiddelde dag nu verloopt:

1. Ik word wakker en ik kijk of hij al een berichtje heeft gestuurd (want we zijn nog “vrienden”) 
  2. als hij een bericht heeft gestuurd open ik dat en lees ik dat en reageer ik en anders niet
  3. ik open tiktok 
  4. ik zie iets wat ik normaal naar hem zou sturen of ik hoor een liedje over hoe een relatie uit elkaar is gegaan 
  5. ik ga huilen en stuur hem een berichtje en vraag waarom hij het zo wilde en of hij terug wilt baar hoe het was en hij zegt ik heb geen gevoelens meer voor je dus nee sorry mr je hoeft niet te huilen
  6. ik ga harder huilen
  7. hij voelt zich schuldig
  8. ik voel me nog slechter maar ik stop met huilen want ik moet me klaar maken voor school
  9. ik ga naar school en doe alsof er niks aan de hand is, niemand heeft dus ook door hoe slecht het met mij gaat
  10. ik kom thuis en ga weer huilen
  11. ik zoek afleiding en ga naar buiten of ga naar de sportschool 
  12. Ik kom thuis om te eten en ga zo snel mogelijk weer weg
  13. ik kom thuis en ga met hem praten en huilen tot hij gaat slapen
  14. dan app ik een vriendin voor hulp omdat ik me zo slecht voel totdat zei gaat slapen
  15. dan ben ik alleen en ga ik tiktok kijken fz om mezelf af te leiden
  16. dan maak ik een slaap lekker berichtje voor hem
  17. dan ga ik douchen (het is nu meestal rond 2 uur)
  18. dan ga ik nog tiktok kijken en rond 3 uur ga ik slapen en gebeurt het allemaal opnieuw en dat is mijn leven nu 

ik slaap en drink weinig en eet ongezond, ik voel me slecht en ik mis hem zo erg

Geen reactie

Reageer