Skip to main content
Vraag

relaties

• February 10, 2026
  • 6 reacties
  • 88 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik ben een jongen van 17 jaar en heb sinds de middelbare 3 relaties gehad. De eerste was echt vreselijk en werd ik door mijn vriendin emotioneel mishandeld. De 2de was een enorme long distance. En de derde was binnen een dag weer uit. Ik heb nu al ontzettend weinig zelfvertrouwen 😞 en heb helemaal geen hoop meer voor een vriendin hopelijk  kunnen jullie mij helpen?

6 reacties

• February 11, 2026

Owh wat naar zeggg!!❤️ Ten eerste heb je dit niet verdiend, maar ten tweede, laat jezelf niet kleiner maken omdat je (nog) geen vriendin hebt! 17 is niet heel oud of zo en veel mensen hebben nog geen relatie gehad toen ze 17 zijn/waren of stellen de meeste niet zo veel voor. Je moet gewoon wachten tot je iemand vind die je leuk vind en tot die tijd leuke dingen doen die je een beetje afleiden!❤️ Als je op zoek bent naar een vriendin, probeer een nieuwe sport of hobby! Je leert daar veel nieuwe mensen kennen en kamp is ook echt leuk! Veel succes!

xxx_char
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 11, 2026

Heyy Noël, wat ontzettend vervelend! Ik weet zeker dat er genoeg leuke lieve mooie meisjes zijn die jou heel leuk vinden! Ze komen vanzelf op je pad.  [Tekst verwijderd door de Kindertelefoon] Nogmaals, heel veel succes en het komt vanzelf op je pad!

De verwijderde tekst is in strijd met forumregel 4: Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

Hey ik ben 16 jaar ik heb er nu twee relatie 

Ik en mijn eerste vriendin was wel leuke relatie zekker  leuke dingen samen gedaan ook zekker met sex en met trio  met haar beste vriendinen was wel super  toen uit ging  door een ruzie en dat ze  ging verhuizen heb  nog een  paar haar vriendin  gedaan en keer een trio met best vriendinnen  van haar en heb een leuk relatie met leuk meisje  wat veel anders is dan met ex 

• February 11, 2026

@Jeffrey 
het gaat niet alleen om seks he ​@Jeffrey, of voor jou misschien wel, maar dit gaat over iets anders denk ik

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 12, 2026

@Jeffrey 
het gaat niet alleen om seks he ​@Jeffrey, of voor jou misschien wel, maar dit gaat over iets anders denk ik

Ja  dat weet ik ook wel dat daar niet  alleen  om  gaat  maar mijn ex wilde het zo graag 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

Hey, wat vervelend om te horen dat je slechte ervaringen hebt. Laat dat je alsjeblieft niet onzeker maken want dit was allemaal niet jou schuld. Ik weet zeker dat er genoeg leuke mensen zijn die met jou een hele goede relatie zouden kunnen hebben. Probeer zo veel mogelijk in contact met nieuwe mensen te komen en dan komt het vast goed.

Groetjesss