Vraag

Relatieprobleem, HELP ME!

  • 20 January 2019
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een meisje van 14 jaar en heb al bijna 2 jaar een relatie met een jongen. Dat is al van in de basisch school, nu zitten we allebei op een andere school daardoor zie ik hem alleen soms zie fietsen. Zijn gsm is gestolen dus ik kan geen contact met hem opnemen. sinds kort heeft hij een nieuwe gsm maar als ik bel neemt hij nooit op hij wil alleen chatten, als ik vraag om af te spreken kan hij nooit.

Ik denk eraan om die 2 jaar te beƫindigen want ik denk dat hij mij niet meer zo speciaal vind als vroeger, maar ik ben bang dat als ik onze relatie stop dat ik hem ga missen en ik er spijt van heb.

(btw ik hou nog wel van hem ik weet alleen niet of hij nog van mij houd, als ik het vraag via chat antwoord hij nooit)

2 reacties

Hoi

Je hebt al twee jaar een relatie, maar je vriend neemt niet vaak contact met je op. Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is.

Het kan dat hij een voorkeur heeft voor chatten, en dat hij bellen niet zo fijn vindt. Ik vind chatten persoonlijk ook fijner dan bellen.

Dat hij niet ingaat op je uitnodigingen om af te spreken, is niet fijn. Het kan dat hij het druk heeft, en dan kan het een idee zijn om op voorhand dingen te plannen. Op die manier kan hij zijn agenda daarop afstemmen. Jullie zouden bv. twee weken op voorhand kunnen vastleggen dat jullie een namiddag met elkaar doorbrengen.

Denk je dat je met hem kan bespreken hoe je je voelt? Als je vriend weet waar je mee zit, zou hij daar rekening mee kunnen houden. Het is goed om van elkaar te weten hoe jullie je voelen in de relatie.

Groetjes
Kenshin
Hey!

Zoals @Kenshin al zei, lijkt het me goed om een afspraakje te plannen. Zo kun je hem vertellen hoe je je voelt en hem vragen hoe hij zich voelt. Als blijkt dat hij je eigenlijk niet meer leuk vindt zou ik het uitmaken. Tuurlijk ga je hem dan missen en spijt hebben, maar dat hoort er helaas bij. In een relatie blijven waarbij de een de ander niet leuk vindt, heeft ook geen nut.

Groetjes, Anoniempje

Reageer