Vraag

relatie problemen

  • 10 November 2019
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Badge

Hoii, ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb nu 1,5 maand een relatie met een suuuuper leuke jongen, maar ik heb een probleem: Ik ben heel verlegen en ben bang om de stap te nemen om zijn hand vast te pakken of een knuffel te geven (omdat ik in mijn vorige relatie ook al heel erg ben gekwetst) maar nu komt het echte probleem hij is ook heel verlegen dus hij onderneemt ook niets. Daarnaast hebben we in deze 1,5 maand nog niet afgesproken omdat ik een heel druk leven heb (als je dag mag zeggen als 13 jarige). Dus heeft iemand tips om minder bang te worden voor een relatie of heeft iemand een idee hoe ik toch met hem kan afspreken?

 


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Komop, jullie hebben toch verkering, en het is je ex niet, dus je veroordeeld hem wegens je ex.

 

-De vriendinloze NoLife

Ik ken het gevoel omdat je een relatie had die is geëindigd en een nieuwe begon dan is het wat lastig vertrouwen te geven.

Ik had toen ik 12/13 was een vriendin ik zelf ben transgender en we waren stapelverliefd op elkaar maar ze pestte ons. Ik werd gepest omdat ik een transseksueel meisje ben en dus als meisje een penis heb en haar pestte ze omwille zij een relatie met mij had.

Op een dag werd het haar teveel en gaf ze me een mep op mijn gezicht wat eindigde dat ze op mij bleef slaan en ik het ziekenhuis in geslagen werd. Ze was onder invloed van drugs die ze nam omwille van familiale problemen en dan nog die pesterijen, het werd haar teveel en door dat werd ze van school gestuurd.

Ik was in herstel toen een week later ik me kapot schrok ze stond aan mijn ziekenhuisbed en dus gilde ik waarop zij zei Taylor ik wil mij verontschuldigen, ik hou van jou en dan dit 😢 kun je mij het vergeven? Ik zei vrienden ok maar als koppel gedaan omdat ik niet nog eens hier wil eindigen. Ze rookte en ik was van gast sinds wanneer ze oh al een tijdje hier neem een trekje, ik dacht dat is een sigaret niet wetend dat het een joint was en ik dus zo high als wat na een tijdje begon ik zelf omdat het leuk zo wat de flauwe uit te hangen.

Na een tijdje was ik een joint aan het roken en zij had niets meer dus vroeg ze Taylor mag ik een trekje maar het was mijn enige joint dus ik zei loopt eens lekker de boom in dit is mijn enige joint dus nee. Ze werd kwaad en gaf mij een tik ik was van ey gaat het u en ze zei Taylor ge zijt een gierige manswijf wat een beetje ver ging en hupla wij 2 op de vuist ik zei eerst moet ge me niet trut en nu word je wilt voor potverdomme een sigaret kom op.

We kregen beide therapie en nu alle twee clean en zeer goede vriendinnen. Een tijdje terug werd ik verliefd op mijn buurmeisje en ik was van uhm zal ze me graag zien en vroeg haar uit wat een succes was enkel wantrouwde ik haar omdat ik dacht is ze verliefd of speelt ze met mij? Na een tijdje zag ik dat ze zeer lief is en vriendelijk + we hebben gevreeën dus ik zie in dat zij het goed bedoeld en ik mijn vertrouwen kan geven 

Reageer