Beantwoord

Relatie opbouwen en wat nu?

  • 8 September 2019
  • 2 reacties
  • 187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Ik ben Aron en ben nieuwe hier.

Ik ben (jongen) 17 en heb een meisje(vrouw) ontmoet online(19).
Ik zeg meisje omdat dat net zon tussen periode is.
Ik ken haar nu een tijdje, ik heb haar ontmoet en een paar anderen via een online spel. En nu spreken we elkaar elke dag sinds dien..
We kunnen goed met elkaar overweg en de anderen ook. Wij spelen en spreken elke dag met elkaar en dat gaat goed. Waarschijnlijk gaan we elkaar ontmoeten ook binnenkort..

Nou weet ik dat een online relatie tegen kan vallen, omdat ik haar in t echt niet ken.. T voordel is natuurlijk wel dat ik oordeel op persoonlijkheid en niet op uiterlijk dan..

Das een kleine backstory mijn vraag is..
We hadden t over relaties enzo.. toen zei ik zo van: dat ze een lieve meid maar ik haar niet goed genoeg kende om echt een relatie op te bouwen.. (Nu klinkt t alsof zei mij vroeg, dat deed ze niet haha. Ging heel verhaal aan vooraf)

Maar ik wou haar eerst echt goed leren kennen, zei mij ook zei ze..

Ik weet ook dat een 17 jarige jongen een stuk jonger is mentaal dan een 19 jarige meid.. aangezien ze is ouder en vrouwen hebben eerder pubertijd.

Maar dat ten zeide..
Heeft zei interesse in mij? Of wat moet ik doen?
Ik wil niks 'rushen' eerst goed leren kennen enzo..
Maar ik heb wel interesse in haar..

Een lang verhaal.. niet echt een vraag.. maar weet niet zo goed wat te doen?

Mvg Aron👋
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 September 2019, 00:01

Bekijk origineel

2 reacties

hoi aron,
ik raad aan om meer interesse in haar te tonen en gewoon dingen aan elkaar te gaan vragen enzo
kijk of zij die interesse ook in jou heeft en als je denkt dat zij ook interesse in jou heeft kan je misschien doorvragen naar wat ze zou willen, of ze gewoon vrienden wil blijven of dat ze misschien een relatie zou willen opbouwen met je.
als ze zegt het gewoon vriendschappelijk te willen houden dan moet je dat accepteren en dan heb je in elk geval je best gedaan.
als ze wel een relatie met je zou willen dan is dat uiteraard super leuk voor je maar dan nog moet je inderdaad, zoals je zelf al zegt, niet rushen en het gewoon rustig aanpakken.
ik hoop je zo voldoende geholpen te kunnen hebben
succes nog

gr bob
Hallo bob,
Wat je nu zegt was ook al mijn 1ste gedachte..
Maar ja dankjewel, toch wel fijn om er in ieder geval over nagedacht te hebben.
Mvg Aron

Reageer